کد خبر : 23803
دیدگاه‌ها برای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سبزوار برگزار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آبان 1398 - 13:59
-

بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در سبزوار برگزار شد

خبرگزاری برنا رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با ایام هفته تربیت‌بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد. مجید نصرالله زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال با همکاری هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد، فعالیت‌های خوبی در ایام هفته تربیت‌بدنی در

خبرگزاری برنا

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با ایام هفته تربیت‌بدنی و ورزش در این شهرستان خبر داد.

مجید نصرالله زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال با همکاری هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد، فعالیت‌های خوبی در ایام هفته تربیت‌بدنی در شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: شعار هفته تربیت‌بدنی و ورزش در سال جاری «پیش به‌سوی ایران فعال» تعیین شده که اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز با همین رویکرد برنامه‌های ورزشی خود را تدوین کرده بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های ورزشی مناسبی در سطح شهرستان در ۲ بخش آقایان و بانوان به همین منظور برگزار شد.

نصرالله زاده اضافه کرد: ازجمله برنامه‌های شهرستان در این هفته می‌توان به همایش‌های ورزش صبحگاهی، پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری، دیدار با خانواده شهدای ورزشکاران، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از هیئت‌ها و مدیران باشگاه‌های ورزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و رقابت‌های مختلف ورزشی اعم از مسابقات استانی، چندجانبه و کشوری گنجانده شده اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و با رویکرد ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین افراد جامعه برپا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.