کد خبر : 2268
دیدگاه‌ها برای بی‌اثر کردن تحریم‌های غرب علیه ایران و روسیه در گرو افزایش تعاملات است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - 23:56
-

بی‌اثر کردن تحریم‌های غرب علیه ایران و روسیه در گرو افزایش تعاملات است

سبزواریان.کام: رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلام ایران و روسیه، گفت: همراهی و نزدیکی نقطه‌نظرات دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و شناسایی ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی یقیناً تحریم‌های اعمال‌شده را بی‌اثر می‌کند. به‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران روسیه ظهر امروز (سه‌شنبه) با ساویلیف عضو گروه

سبزواریان.کام: رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلام ایران و روسیه، گفت: همراهی و نزدیکی نقطه‌نظرات دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و شناسایی ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی یقیناً تحریم‌های اعمال‌شده را بی‌اثر می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران روسیه ظهر امروز (سه‌شنبه) با ساویلیف عضو گروه دوستی پارلمانی روسیه –جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

سبحانی‌فر در ابتدای این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های گروه‌های دوستی پارلمانی در توسعه و گسترش روابط فیمابین گفت: افزایش سطح مناسبات میان مجالس دو کشور می‌تواند به دولت‌ها در توسعه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه کمک فراوانی نماید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و بازرگانی در ایران و روسیه افزود: باید با حمایت از بخش‌های خصوصی به روند افزایش حجم مبادلات اقتصادی و تجاری فیمابین در عرصه‌های مختلف به ویژه صنعتی و کشاورزی شتاب داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران و روسیه گفت: همراهی و نزدیکی نقطه‌نظرات دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و شناسایی ظرفیت‌های تجاری و بازرگانی یقیناً تحریم‌های اعمال‌شده را بی‌اثر می‌کند.

سبحانی‌فر در پایان با تقدیر از موضع‌گیری روسیه در بحران سوریه آن را نشانه منطقی بودن دولتمردان روسیه دانست.

در ادامه این دیدار ساویلیف عضو گروه دوستی پارلمانی روسیه- جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سابقه روابط چندصدساله میان دو کشور گفت: ایران کشور بزرگی در جهان محسوب می‌گردد و پارلمان روسیه بر توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی به ویژه روابط پارلمانی با جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد.

وی در ادامه با اشاره به توافقات اقتصادی و صنعتی صورت گرفته فیمابین بر عملیاتی شدن این توافق‌نامه تاکید کرد و افزود: با اجرایی کردن توافقات بایستی مبادلات صنعتی و فنی میان روسیه و ایران کمک کرد.

ساویلیف در پایان از گروه دوستی پارلمانی کشورمان برای سفر به مسکو و گفت‌وگو با اعضای پارلمان روسیه دعوت به‌عمل آورد.

لازم به ذکر است در این دیدار آقای هادی قوامی عضو گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه و نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی بر توسعه تبادلات سیاسی و اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.