کد خبر : 3357
دیدگاه‌ها برای تاکید بر تعامل و توسعه شهری در دیدار شهردار سبزوار با رییس شورای شهرستان بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 19:10
-

تاکید بر تعامل و توسعه شهری در دیدار شهردار سبزوار با رییس شورای شهرستان

سبزواریان.کام: در دیدار صمیمی دکتر محمدعلی طالبی شهردار سبزوار و جلال تعصبی رییس شورای شهرستان بر تعامل و توسعه شهری تاکید شد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این دیدار که جمعی از مسئولان شهرداری نیز حضور داشتند، دکتر طالبی ضمن تبریک انتخاب و انتصاب اقای تعصبی به عنوان ریاست شورای شهرستان،

taassobi-talebiسبزواریان.کام: در دیدار صمیمی دکتر محمدعلی طالبی شهردار سبزوار و جلال تعصبی رییس شورای شهرستان بر تعامل و توسعه شهری تاکید شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، در این دیدار که جمعی از مسئولان شهرداری نیز حضور داشتند، دکتر طالبی ضمن تبریک انتخاب و انتصاب اقای تعصبی به عنوان ریاست شورای شهرستان، گفت: تعامل شهرداری، شورای شهرستان و شورای اسلامی شهر عامل توسعه شهری است و سرآغاز آبادانی و اعتلای این کهن شهر در آینده ای نه چندان دور خواهد بود.

وی افزود: با حرکت جمعی، جهادی و تعامل باید برای توسعه شهری سبزوار بیش از گذشته تلاش صورت بگیرد.

شهردار سبزوار در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات زیربنایی، عمرانی، اجتماعی و … شهرداری سبزوار و ضمن ارائه توضیحاتی در این رابطه، ابراز امیدواری کرد سبزوار هر چه سریعتر با تلاش و همت مضاعف به جایگاه والای خود برسد.

رییس شورای شهرستان سبزوار نیز در این دیدار با اظهار اینکه با عملکرد خوب شهرداری در چند ماهه اخیر شاهد تغییر و تحولات اساسی و بنیادی در سطح شهر هستیم، گفت: با تعامل بیشتر شهرداری با شورای شهرستان، امید است شاهد سرعت بیشتر در توسعه شهری باشیم.

جلال تعصبی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های زیربنایی اخیر شهرداری و سازمان های تابعه این نهادمردمی در شهر، به برخی ویژگی های دکتر طالبی شهردار سبزوار پرداخت و افزود: همین بس که شهردار سبزوار دکتر طالبی است.

لازم به توضبح است که تعامل، سرعت بخشیدن در امور عمرانی و آغاز فعالیت های زیربنایی و رساندن سبزوار به جایگاه واقعی سه موضوعی بود که شهردار و رئیس شورای شهرستان سبزوار در این دیدار بر آن تاکید کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.