کد خبر : 9166
دیدگاه‌ها برای تاکید بر رفع مشکل واگذاری تلفن ثابت در جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 18:29
-

تاکید بر رفع مشکل واگذاری تلفن ثابت در جوین

سبزواریان: فرماندار جوین خواستار توسعه کابل زمینی برای متقاضیان تلفن ثابت در این شهرستان شد و گفت: شرکت مخابرات باید مشکلات واگذاری تلفن ثابت متقاضیان را حل کند. ابراهیم جدی کار  در گفت و گو با ایرنا افزود: چندین سال است که توسعه کابل زمینی برای متقاضیان تلفن ثابت شهر نقاب مرکز این شهرستان انجام

farmandar-jovein01سبزواریان: فرماندار جوین خواستار توسعه کابل زمینی برای متقاضیان تلفن ثابت در این شهرستان شد و گفت: شرکت مخابرات باید مشکلات واگذاری تلفن ثابت متقاضیان را حل کند.

ابراهیم جدی کار  در گفت و گو با ایرنا افزود: چندین سال است که توسعه کابل زمینی برای متقاضیان تلفن ثابت شهر نقاب مرکز این شهرستان انجام نشده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که برخی از مردم این شهرستان بویژه ساکنان شهر نقاب متقاضی تلفن ثابت هستند ولی امکانات فنی برای برخورداری از ارائه خدمات وجود ندارد.

او اظهار داشت: هر چند سیم کارتهای جی.اس.ام برای برقراری مکالمات تلفنی به متقاضیان واگذار می شود ولی اکثر آنها نیاز به استفاده از خدمات اینترنت دارند و این سیم کارتها امکان بهره مندی از اینترنت را فراهم نمی کند.

فرماندار جوین گفت: برخی از نقاط شهر نقاب و برخی روستاهای پرجمعیت نظیر برغمد، رازی و حاجی آباد هم نیاز به خدمات اینترنتی بیشتری دارند.

رییس مخابرات جوین هم گفت: در سال ۱۳۸۸ حدود ۱۲ کیلومتر کابل خاکی برای متقاضیان تلفن ثابت در شهر نقاب اجرا شد و هم اکنون نیز کابل هوایی در خیابانهای مولوی، حافظ و سعدی این شهر در حال انجام است.

رضا رجبی افزود: در برخی از مناطق شهر نقاب که امکانات کابل زمینی وجود ندارد سیم کارتهای جی.اس.ام به متقاضیان واگذار شده اما پیگیر هستیم تا کابل زمینی مخابرات شهر نقاب توسعه یافته و مشکلات برطرف شود.

۱۳ هزار مشترک تلفن ثابت در شهرستان جوین وجود دارد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.