کد خبر : 11076
دیدگاه‌ها برای تایتانیک ٢ با حضور سلین دیون و خاوری ساخته می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آذر 1394 - 0:17
-

تایتانیک ٢ با حضور سلین دیون و خاوری ساخته می‌شود

روزنامه شرق – پوریا عالمی: سلین دیون در اعتراض به احتمال بازگرداندن محمودرضا خاوری از کانادا، لب‌های خود را با نخ و سوزن دوخت و جلو سازمان ملل تحصن کرد. سلین دیون که لب‌های خود را دوخته بود، دلیل اعتراض خود را این‌گونه مطرح کرد: اوووووم بومممم اومبوم اوهوم بوم بووووم اوم هوم. (با بررسی به‌عمل‌آمده

روزنامه شرق – پوریا عالمی: سلین دیون در اعتراض به احتمال بازگرداندن محمودرضا خاوری از کانادا، لب‌های خود را با نخ و سوزن دوخت و جلو سازمان ملل تحصن کرد.

سلین دیون که لب‌های خود را دوخته بود، دلیل اعتراض خود را این‌گونه مطرح کرد: اوووووم بومممم اومبوم اوهوم بوم بووووم اوم هوم. (با بررسی به‌عمل‌آمده معلوم‌دار شد که نامفهوم‌بودن حرف‌های سلین دیون به دلیل بسته‌بودن دهان اوست و این صدایی است که از روی نوار پیاده شده است). سلین دیون همچنین گفت: هوووم اواو بوم بوووم اوووووم.

خوشبختانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایرانی توانستند حرف‌های سلین دیون را ترجمه کنند. به همین مناسبت به ترجمه خبرنگار ما سلین دیون گفت: این مرد حق منه… همسایه منه… خاوری حق منه… سلین دیون گفته است: بعد از اینکه خاوری خودش را به آب و آتش زد تا بتواند بیاید بغل سلین دیون و همسایه‌شان بشود، دوباره هالیوود تصمیم گرفته فیلم تایتانیک را بازسازی کند.

به گفته سلین دیون، در تایتانیک ٢ قرار است خود سلین دیون نقش دختره، یعنی رُز و محمودرضا خاوری نقش پسره، یعنی جک، را بازی کنند. سلین دیون گفت: برای اینکه فیلم تایتانیک ٢ از لحاظ محتوایی در تعارض با فرهنگ و جامعه ایرانی نباشد قرار شده است جیمز کامرون، کارگردان تایتانیک ١، بیاید ایران و برای شبکه ٢ یک سریال خانوادگی بسازد تا دستش بیاید جریان چیست.

سلین دیون همچنین از ابراز تمایل جیمز کامرون برای گذراندن یک دوره فشرده فیلم‌سازی با آقای سلحشور و دکتر عباسی خبر داد. سلین دیون همچنین گفت: ما دیروز این خبر را خواندیم که گفته شده خاوری، رئیس سابق بانک ملی، را به کشور بازمی‌گردانیم. سلین دیون گفت من می‌خواهم تقاضا کنم بی‌خیال خاوری شوند و به خیال آن خاوری باشند که پول نقد و دلار و اینا از کشور خارج و توی ترکیه‌ گیر کرد.

سلین دیون در انتها گفت بعد از اینکه آقای خاوری از بانک ملی پرید آمد کانادا و بغل ما خانه گرفت و همسایه‌مان شد، من عاشق فرهنگ ایرانی شدم و قول می‌دهم اگر تایتانیک ٢ با حضور من و محمودرضا ساخته شود، یک زرشک‌پلو با مرغ و یک چلوکباب کوبیده با ریحون و یک سیخ گوجه بپزم و به تمام ایرانیان سراسر دنیا تقدیم کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.