کد خبر : 7374
دیدگاه‌ها برای تحول سازمان پارک ها در سال ۹۴ در دستور کار است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 15:49
-

تحول سازمان پارک ها در سال ۹۴ در دستور کار است

idiسبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: آنچه در آستانه نوروز حوزه فضای سبز شهری صورت گرفت ذره ای ناچیز از تلاش صادقانه سازمان ها پارک بود تا سبزوار به مقتضای زمانی رنگ و بوی بهار به خود بگیرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه سبزوار

hosein-bidiidiسبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: آنچه در آستانه نوروز حوزه فضای سبز شهری صورت گرفت ذره ای ناچیز از تلاش صادقانه سازمان ها پارک بود تا سبزوار به مقتضای زمانی رنگ و بوی بهار به خود بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با بیان اینکه سبزوار شایسته بهترین هاست، افزود: هنوز با نقطه مطلوب در حوزه فضای سبز شهری فاصله داریم، تلاش می کنیم زیبایی سبزوار را در آینده ای نه چندان دور آنچنان که شایسته کهن شهر دیار سربداران است به ارمغان بیاوریم.

وی با تاکید بر اینکه سبزوار در استانه فصل بهار سبزوار در مدت زمانی کوتاه رنگ و بوی بهاری به خود گرفت، اظهار داشت: مشارکت، همراهی، حضور و نگهداری شهروندان سبزواری در گل های کاشت شده در سطح شهر ما را بر آن داشت تا سبزوار را در طول سال بهاری نگه داریم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گلکاری و اجرای طرح نجات خیابان بیهق به عنوان قدیمی ترین خیابان سبزوار را یکی از ماندگارترین اقدامات سازمان پارک ها بیان کرد و گفت: با همراهی و مشارکت شهروندان این خیابان پس از اجرای طرح آبیاری قطره ای مزین به انواع گل های دائمی بهاری شد.

بیدی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه های پیش روی این سازمان در سال جاری، گفت: در سال ۹۴ برنامه تحول سازمان پارک ها و فضای سبز در دستور کار است.

وی ادامه داد: بسیاری از اقدامات علمی، اصولی و زیربنایی در سازمان انجام و طرح های مطالعاتی به عنوان موضوع اصلی کار حالت تازه ای به خود گرفته و امید است با همراهی ، همدلی و همزبانی سایر ادارات به نقطه مطلوب برسیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در این راستا در آستانه بهار سازمان نقطه صفر سبزوار یعنی مبدا ورودی بارگاه منور رضوی میدان سربداران را نقطه هدف قرار داد تا علاوه بر بخشیدن رنگ و بوی بهاری به این میدان جبران اعتماد و اطمینان مردم را نیز بدهیم.

بیدی در پاسخ به سوالی دیگر که آیا سبزوار تا پایان سال فصولی بهاری خواهد داشت، تصریح کرد: تلاش بر این است با کار علمی در سازمان بتوانیم تنوع گیاهی را در حوزه فضای سبز شهری و زیباشناختی آن در هر فصل به منحصه ظهور بنشانیم و زیبایی و نشاط را به شهروندان در هر فصل هدیه دهیم.

وی ادامه داد: مردم سبزوار زیبا پسند هستند و زیبایی را دوست دارند سازمان پارک ها تلاش کرد در آستانه بهار و نوروز ۹۴ سبزوار را شهری، شاداب، روشن و پارک ها را با این مهم عاری از بزه کاری و ناهنجاری های اجتماعی کند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار با تاکید بر اینکه خاموش شدن چراغ های معابر، میادین و بلوارها با این مهم منافات دارد، ضمن تقدیر از اداره برق سبزوار گفت: خاموشی اخیر معابر ، میادین و بلوارها طی یک ناهمانگی صورت گرفت که در حال برطرف شدن است.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی ادارات سبزوار خصوصا اداره برق سلامت، امنیت و نشاط اجتماعی در فضای سبز شهری سبزوار بیش از گذشته افزون شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.