کد خبر : 4245
دیدگاه‌ها برای تداوم بارش برف در محورهای منتهی به ۵ شهرستان خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آذر 1393 - 17:05
-

تداوم بارش برف در محورهای منتهی به ۵ شهرستان خراسان رضوی

سبزواریان.کام: بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، بارش برف و باران در محورهای منتهی به ۵ شهرستان خراسان رضوی ادامه دارد. به گزارش ایسنا، رانندگان عبوری از محورهای منتهی به شهرستان‌های سبزوار، قوچان و گردنه‌های گوجگی، مزادوند، سنگ بست، ابرش و باغچه امروز پنج شنبه ۱۳ آذرماه شاهد بارش

barf-rahdariسبزواریان.کام: بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، بارش برف و باران در محورهای منتهی به ۵ شهرستان خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، رانندگان عبوری از محورهای منتهی به شهرستان‌های سبزوار، قوچان و گردنه‌های گوجگی، مزادوند، سنگ بست، ابرش و باغچه امروز پنج شنبه ۱۳ آذرماه شاهد بارش برف هستند.

این گزارش با اشاره به این که بارش برف منجر به کاهش دید و کندی تردد خودروها در این محورها شده است، می‌افزاید: در محور درگز نیز بارش باران مشاهده می‌شود که رعایت نکات ایمنی بویژه سرعت مطمئنه و اجتناب از سبقت‌های غیرضروری برای رانندگان عبوری از این محورها ضروری است.

همچنین مه گرفتگی در جاده‌های منتهی به شهرستان‌های فریمان، گردنه مزداوند و حوزه احمدآباد همچنان ادامه دارد که این امر احتیاط بیشتر رانندگان هنگام عبور از این مسیرها را می‌طلبد.

با توجه به افزایش حجم عملیات راهداری، محدودیت ترافیکی در محور جغتای – جاجرم تا۳۰ آذرماه ۹۴ تمدید شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اجرای عملیات تعریض دو طرف محور، محدودیت ترافیکی در محور جغتای – جاجرم از کیلومتر ۳۰ تا ۶۰، تا ۳۰ آذرماه امسال تمدید می شود اما رانندگان می توانند با به کارگیری تمهیدات لازم و رعایت کامل نکات ایمنی، همزمان با اجرای عملیات از کنارگذر موجود تردد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.