کد خبر : 24910
دیدگاه‌ها برای تدوین سند راهبردی توسعه داورزن را شتاب می‌بخشد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398 - 15:34
-

تدوین سند راهبردی توسعه داورزن را شتاب می‌بخشد

ایرنا فرماندار داورزن گفت: این شهرستان ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و اقتصادی فراوان دارد که توسعه همه‌جانبه آن نیازمند تدوین سند راهبردی است. حسین اسداللهی در دیدار با مسئولان شهرستان داورزن افزود: با تدوین سند راهبردی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان معرفی می‌شود و این سند به‌عنوان یک نقشه راه و به‌مثابه قطار توسعه منطقه

ایرنا

فرماندار داورزن گفت: این شهرستان ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و اقتصادی فراوان دارد که توسعه همه‌جانبه آن نیازمند تدوین سند راهبردی است.

حسین اسداللهی در دیدار با مسئولان شهرستان داورزن افزود: با تدوین سند راهبردی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شهرستان معرفی می‌شود و این سند به‌عنوان یک نقشه راه و به‌مثابه قطار توسعه منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تدوین سند راهبردی داورزن نیاز به هم‌اندیشی مدیران دستگاه‌های اجرایی، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، شوراها، دهیاری‌ها و مجمع‌های مشورتی دارد.  

اسداللهی گفت: یکی از مشکلات داورزن مهاجرت سرمایه‌های مادی و  معنوی این خطه است که باید از این سرمایه‌ها برای توسعه پایدار و همه‌جانبه این شهرستان استفاده کرد.

فرماندار داورزن افزود: یکی از ظرفیت‌های این شهرستان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که موقعیت جغرافیایی مناسب آن به‌عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی در رشد صنعت گردشگری این منطقه مؤثر است.

وی ادامه داد: همچنین داورزن در بخش کشاورزی به‌ویژه  کشت گیاهان دارویی و توسعه محصولات گلخانه‌ای یک برند به شمار می‌رود که این موضوع باید در توسعه همه‌جانبه شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.