کد خبر : 5092
دیدگاه‌ها برای ترور نزد همه ملت ها محکوم است بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 21:43
-

ترور نزد همه ملت ها محکوم است

سبزواریان: نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ترور نزد همه ملت ها محکوم است، گفت: چرا غرب در مقابل چند صد هزار قربانی تروریسم داعش در سوریه و عراق سکوت کرد اما در مقابل چند نفر کشته در فرانسه، که ما نیز آن را محکوم می

sobhanifarسبزواریان: نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ترور نزد همه ملت ها محکوم است، گفت: چرا غرب در مقابل چند صد هزار قربانی تروریسم داعش در سوریه و عراق سکوت کرد اما در مقابل چند نفر کشته در فرانسه، که ما نیز آن را محکوم می کنیم، فریاد برآورد.

به گزارش ایرنا، «رمضانعلی سبحانی فر» امروز در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس افزود: به غرب هشدار می دهم که بدانند ملت ایران همچون رهبران قیام سربداران، خون حسینی در رگ هایشان می جوشد و ذره ای از خواسته های خود کوتاه نخواهند آمد.

وی تاکید کرد: آن ها با برنامه های شیطنت آمیز جنگ، تحریم و حمایت از تروریست ها به خواسته های نامشروع خود نخواهند رسید.

نماینده مردم سبزوار اضافه کرد: پدیده ترور نزد همه ملت ها محکوم است اما سوال این جاست که چرا غرب در مقابل چند صد هزار قربانی تروریسم داعش در سوریه و عراق سکوت کرد اما در مقابل چند نفر کشته در فرانسه که ما نیز آن را محکوم می کنیم، فریاد برآورد .

این نماینده مجلس گفت: آن چه که امروز ما را در مقابل زیاده خواهی های استکبار مقاوم تر می کند، وحدت، انسجام و تحمل یکدیگر در داخل خانواده بزرگ ایران است.

**پایه گذار بودجه بدون نفت شویم

سبحانی فر ادامه داد: نباید رفتار ما به گونه ای باشد که اگر سخنی به مذاق ما خوش نیامد فریاد وامصیبتا برآوریم که اسلام و کشور از دست رفت و این عدم تحمل تا آن جا پیش برود که به رعایت نکردن قانون بیانجامد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب ضمن تقدیر از دولت به خاطر کاهش چشمگیر تورم و اجرای طرح سلامت تصریح کرد: توصیه می کنم امروز به فساد و معیشت به عنوان دغدغه مردم رسیدگی شود.

سبحانی فر افزود: انتظار آن است که دولت به اقتصاد مقاومتی با افزایش منابع داخلی بانک ها برای پرداخت تسهیلات کم بهره و با عنایت ویژه به صنعت، تولید و کشاورزی موجب رونق اقتصاد و بازار سرمایه شود تا از مرحله رکود خارج شویم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به اجرایی کردن سریع دو مصوبه لایحه خروج از رکود و لایحه تنظیم بخشی از مقررا ت مالی دولت که مبتنی بر فرصت ها و توانمندی های داخلی می باشد و با کاهش بیش از ۵۰ درصد قیمت نفت، پایه گذار بودجه بدون نفت در تاریخ کشور باشیم.

این نماینده مجلس افزود: جا دارد از ارایه به موقع لایحه بودجه توسط دولت تشکر داشته باشیم اما مردم انتظار دارند در تصویب بودجه به اقتصاد، بیکاری و معیشت اقشار ضعیف، کارگران و کارمندان توجه شود.

سبحانی فر همچنین خواستار تامین اعتبار اجرای طرح رتبه بندی معلمان شد و گفت: از دولت انتظار می رود که به استناد مصوبه دولت، فرمانداری شهرستان ششتمد و مراکز بخش های مشکان به شهر را ابلاغ کند.

وی در بخش دیگری از این سخنان خواستار توجه وزیر راه و شهرسازی به راه های روستایی و بین شهری از جمله سلطان آباد به جوین شد و گفت: این راه ها کمتر از ۱۵ درصد عملیاتی شده اند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب افزود: انتظار می رود در عملیاتی کردن مسیر آزادراه حرم تا حرم که سالانه بیش از ۲۵ میلیون زایر از آن عبور می کنند و سالانه چندهزار کشته و زخمی می دهد، تسریع شود.

سبحانی فر همچنین خواستار تسریع در برقی کردن قطار مسیر تهران به مشهد شد و به وزیر نیرو برای عملیاتی کردن انتقال آب از درون مرزها و برون مرزها برای خراسان رضوی و انتقال آب شهر سبزوار و ششتمد و همچنین نیروگاه سبزوار تذکر داد.

وی همچنین از وزیر نفت خواست برای تکمیل گازرسانی به بخش های فاقد گاز در این منطقه اقدام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.