کد خبر : 8626
دیدگاه‌ها برای تشدید بازرسی بر رستوران های پذیرایی بین راهی غرب خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تیر 1394 - 23:00
-

تشدید بازرسی بر رستوران های پذیرایی بین راهی غرب خراسان رضوی

سبزواریان: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت: با آغاز فصل تابستان و تعطیلات ،بازرسی و نظارت بر رستوران ها و اماکن پذیرایی بین راهی شهرستانهای سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی تشدید شد. حسنعلی حبیب پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازرسی

restoran-beyne-shahri01سبزواریان: رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت: با آغاز فصل تابستان و تعطیلات ،بازرسی و نظارت بر رستوران ها و اماکن پذیرایی بین راهی شهرستانهای سبزوار و داورزن در غرب خراسان رضوی تشدید شد.

حسنعلی حبیب پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این بازرسی ها گروهی، سرزده و به صورت محسوس و غیر محسوس به طور مستمر از واحدهای پذیرایی بین راهی انجام می شود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر سبزوار افزود: اعضای گروههای بازرسی متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت ،شبکه دامپزشکی ،تعزیرات حکومتی ،نیروی انتظامی و میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری می باشند .

وی افزود: در این بازدیدها نظارت بر مسائل بهداشتی ،رعایت نرخنامه ها، صلاحیت و بهداشت فردی و سلامت کارکنان و کارمندان ، نظارت بر کمیت و کیفیت مواد غذایی و … مورد توجه است .

وی افزود: در حال حاضر دو مجتمع خدماتی و ۱۱ واحد پذیرایی بین راهی درجه بندی شده فعال در حاشیه جاده های شهرستان های سبزوار و داورزن به مسافران و زائران خدمات رسانی می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری سبزوار با بیان اینکه در طول سال نیز بازدیدهای بازرسان این اداره از واحدهای پذیرایی بین راهی تحت پوشش ادامه دارد، افزود: تلاش می شود تا مراکز پذیرایی و اقامتی این شهرستان خدمات خوبی به مسافران و زائران ارائه دهند و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

سالانه حدود ۲۰ میلیون نفر مسافر و زائر از مسیر شهرستان های سبزوار و داورزن تردد می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.