کد خبر : 36178
دیدگاه‌ها برای تشکر از پاسخگویی علوم‌پزشکی بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 15:50
-

تشکر از پاسخگویی علوم‌پزشکی

طی هفته‌های اخیر تعدادی از پیام‌های مخاطبان در حوزه مسئولیت دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار بود. این مسائل را به روابط‌عمومی این دانشگاه منعکس کردیم و خوشبختانه پاسخگویی مناسبی انجام گرفت. پیام‌های مردمی حکایت از مشکلات یا پرسش‌های در حوزه بیمه روستایی، داروخانه‌ها یا بعضی هزینه‌های درمانی بود. جای تقدیر دارد که از طریق روابط‌عمومی به مسئول

طی هفته‌های اخیر تعدادی از پیام‌های مخاطبان در حوزه مسئولیت دانشگاه علوم‌پزشکی سبزوار بود. این مسائل را به روابط‌عمومی این دانشگاه منعکس کردیم و خوشبختانه پاسخگویی مناسبی انجام گرفت.

پیام‌های مردمی حکایت از مشکلات یا پرسش‌های در حوزه بیمه روستایی، داروخانه‌ها یا بعضی هزینه‌های درمانی بود. جای تقدیر دارد که از طریق روابط‌عمومی به مسئول مستقیم هر کدام از این امور معرفی شدیم و پاسخ مناسب دریافت کردیم. در مواردی که نیاز به اقدام یا برخورد بود نیز، به صورت مصداقی شاهد عملکرد مثبت بودیم.

سپاسگزار این پاسخگویی دانشگاه علوم‌پزشکی هستیم و در مسیر رعایت انصاف، وظیفه داریم شرح این وقایع را نیز به اطلاع مردم برسانیم. پیش‌تر نیز در مورد مجموعه‌های پاسخگوی دیگر چنین اطلاع‌رسانی را انجام دادیم.

امید که تمام دستگاه‌ها و مدیریت‌ها، مانند این مجموعه‌ها، پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبه‌های مردمی باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.