کد خبر : 9071
دیدگاه‌ها برای تشکیل جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرداری برای آبیاری فضای سبز شهری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 تیر 1394 - 16:50
-

تشکیل جلسه فوق العاده ستاد بحران شهرداری برای آبیاری فضای سبز شهری سبزوار

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گقت: با توجه به افزایش دما نسبت به شرایط مشابه در سال های گذشته و قطع آب شرب کلیه میادین و پارک ها، ستاد مدیریت بحران شهرداری برای آبیاری فضای سبز شهری تشکیل جلسه فوق العاده داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گقت: با توجه به افزایش دما نسبت به شرایط مشابه در سال های گذشته و قطع آب شرب کلیه میادین و پارک ها، ستاد مدیریت بحران شهرداری برای آبیاری فضای سبز شهری تشکیل جلسه فوق العاده داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی به برخی اقدامات این ستاد اشاره کرد و برگزاری جلسات منظم روزانه در راستای مدیریت بحران آبیاری فضای سبز، راه اندازی سامانه پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات مردمی به شماره ۴۴۶۴۷۷۵۶، افزایش تانکرهای آب رسانی آب به۱۰ دستگاه در طول روز و شب، خرید مخازن پلی اتیلینی به منظور ذخیره سازی آب جهت نصب در پارک های نشاط، مرکزی توحید شهر، میادین انقلاب، فاطمی و محله قلعه نو را از جمله آن بر شمرد.

وی افزود: آغاز ساخت مخازن زمینی جهت آبیاری فضای سبز از آب های سطحی در پارک های بعثت، دانشجو، استقبال و…، انعقاد قرار داد با پیمانکار جهت حفر چاه های بالادستی در میدان آل احمد، حاشیه بلوار شهید چمران و پارک محله قلعه نو، آغاز عملیات تجهیز و بهره برداری از چاه گلشن کوشک، پیگیری مراحل انعقاد قرار داد پیمانکار واجد شرایط چهت لایروبی قنات پارک سلامت، میدان مادر و چاه امام رضا(ع)، آغاز عملیات جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در میادین اصلی شهر، پیگیری جهت تجهیز یک دستگاه تانکر به منظور شستشوی درختان را از دیگر اقدامات این ستاد در خصوص مطلب مذکور بیان کرد.

بیدی با بیان اینکه ۶ دستگاه نیسان نیز به منبع با گنجایش هزار لیتر برای آبیاری فضای سبز شهری تجهیز شده اند، به هماهنگی ستاد مدیریت بحران در خصوص حفاری و مدیریت آب های سطحی و سرگردان هم اشاره کرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار در پایان از پیگیری و حمایت های دکتر طالبی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کوشکی رئیس ستاد بحران شهرداری سبزوار در این رابطه تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.