کد خبر : 25884
دیدگاه‌ها برای تعلیق اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 13:24
-

تعلیق اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در سبزوار

ایمنا رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: این سازمان به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا فعالیت پیمانکاران اجرای طرح تفکیک از مبدأ را تا ۱۵ فروردین سال آینده به حالت تعلیق درآورد. مجید معنوی‌زاده اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از شهروندان فهیم تقاضا دارد چنانچه مقدور است، اجزای قابل بازیافت منزل

ایمنا

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: این سازمان به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا فعالیت پیمانکاران اجرای طرح تفکیک از مبدأ را تا ۱۵ فروردین سال آینده به حالت تعلیق درآورد.

مجید معنوی‌زاده اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از شهروندان فهیم تقاضا دارد چنانچه مقدور است، اجزای قابل بازیافت منزل خود که مخاطرات بهداشتی ندارد را در منزل و فضای مناسب نگهداری و یا در غیر این صورت با بسته‌بندی مناسب همانند دیگر پسماندها در زمان مقرر شبانه یعنی ۲۱ شب به بعد بیرون از منزل قرار دهند.

وی ادامه داد: چنانچه بخشی از پسماندهای پرخطر این روزهای منزل مانند دستکش یک‌بار مصرف، ماسک و اجزای ویژه که سلامت دیگر شهروندان را تهدید می‌کند را جداگانه و در فضای مناسب بسته‌بندی و از مخلوط کردن با دیگر پسماندها و رها نمودن آن اکیداً اجتناب کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با اشاره به در پیش بودن نوروز باستانی، خاطرنشان کرد: این سازمان به‌منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا فعالیت پیمانکاران اجرای طرح تفکیک از مبدأ را تا ۱۵ فروردین سال آینده به حالت تعلیق درآورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.