کد خبر : 35925
دیدگاه‌ها برای تقدیر از مدیرانِ پاسخگو بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 15:56
-

سبزوارفوری ـ سبزواریان

تقدیر از مدیرانِ پاسخگو

چنان که حکم انصاف است، جای آن دارد که هم‌پایِ نقد و ذکرِ مطالبات مردمی، از آن مدیران و مسئولانی که رویه‌ای مثبت پیش گرفته‌اند و کارِ مردم را در زمینۀ مطالبات به خوبی پیش می‌برند، تشکر کنیم. بی‌تردید از حدود ۳۰۰ مدیر و مسئول ۶ شهرستانِ منطقه، تعدادِ قابل توجهی مدیر یا مسئولِ توانا

چنان که حکم انصاف است، جای آن دارد که هم‌پایِ نقد و ذکرِ مطالبات مردمی، از آن مدیران و مسئولانی که رویه‌ای مثبت پیش گرفته‌اند و کارِ مردم را در زمینۀ مطالبات به خوبی پیش می‌برند، تشکر کنیم. بی‌تردید از حدود ۳۰۰ مدیر و مسئول ۶ شهرستانِ منطقه، تعدادِ قابل توجهی مدیر یا مسئولِ توانا و پاسخگو داریم، این تقدیر به دایرۀ ذکر شده محدود نیست و این لیست بنا به تعاملات ماه‌های اخیر فراهم شده است. امید که با گسترش فرهنگِ پاسخگویی و رسیدگی به مطالبه‌های مردم، از این دست لیست‌ها را به تعدد منتشر کنیم:

رئیس شرکت برق روح‌الله جلیلی: یکی از جالب‌ترین مواجهه‌هایی که با پیام‌های مردمی داشتیم، در حوزۀ ادارۀ برقِ سبزوار بود. رئیس این اداره، به صورت موردی، هر پیامِ مردمی در حوزۀ کارِ خود را پیگیری می‌کرد و نتیجه را اعلام می‌کرد. سبزوارفوری به عنوانِ رسانه‌ای که تعدادِ زیادی از مطالباتِ حوزۀ برق را به ایشان ارجاع داده، بارها نیازمند به انتشارِ مطالبات نشده چرا که تمامِ آن‌ها پیش از انتشار با پاسخِ متقاعدکننده از طرفِ ریاست اداره مواجه شده است.

رئیس ادارۀ صمت حسین شریعتمدار تهرانی: یکی دیگر از مدیرانی که چه به صورتِ موردی چه به صورتِ رویه‌ای، مقابل مشکلاتِ مطرح شده در قالب رسانه‌ها پاسخگو بود، ریاست ادارۀ صنعت، معدن و تجارت سبزوار است. این مدیر، چه در مورد مطالباتِ موردی پیگیری کرده و چه در مواردی که نقدی به یک رویه وارد شده بود یا مشکلاتی که حتی شبکه‌ای از قدرت پشت آن‌هاست، به صورتِ جدی ورود کرده و حتی تمام دستگاه‌های مرتبط را برای حلِ مشکلات پای کار آورده است. تقریباً ما هر پیامِ مردمی که افشاگری که در حوزۀ صمت داریم، خیالمان راحت است که کنار مدیرِ مجموعه، به نتیجه خواهیم رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر، امین‌الله مظلوم: هرچند رسانه‌های ما، انتقادات زیادی به شورای اسلامیِ شهر وارد کرده‌اند و به خصوص در مورد بحث انتخاب شهردار، همیشه هدفِ بسیاری از انتقادات بوده‌اند، اما در کنارِ تمامِ این اختلاف نظرها، هیچگاه نمی‌توان در پاسخگویی و تعامل رئیس شورای شهر سبزوار با رسانه‌ها کوچک‌ترین تردیدی داشت. در مطالبی جداگانه در مورد برگزاریِ منظمِ نشست‌های خبری و نیز پاسخگوییِ ایشان تقدیر و تشکر کرده‌ایم.

دادستان، جعفر طیار صابری: یکی دیگر از مسئولان که در جایگاهِ نظارتی همراهی بسیار خوب و بی‌طرفانه‌ای با ما داشت، دادستان شهرستان سبزوار بود. ایشان در حوزۀ پیام‌های مردمیِ منتشر شده، بارها از نهادهای مختلف پیگیری کرده و حتی آن‌ها را موظف به ارائۀ گزارش‌کار به رسانه کرده است. ایشان شاید زیاد اهل انتشار پیگیری‌های خود نیست، ولی با دقت رسانه و مطالبات مردمی را مورد نظر قرار می‌دهد.

فرماندار سبزوار، حسین ابراهیمی کردیانی: یکی از مسئولانی که امکان ندارد جوابمان را ندهد فرماندار سبزوار است. ارتباط صمیمی و دوستانۀ او با این دو رسانه باعث شده با خیال راحت دربارۀ کمبودها و مطالبات در حوزۀ تمام ادارات به ایشان مراجعه کنیم و با خیال راحت هر مورد را تا انتها پیگیری کنیم و فارغ از نتیجه مطلوب، مطمئن باشیم که مدیرانِ تحت نظارت ایشان تذکر خواهند گرفت و از زیرِ بارِ پاسخگویی در نخواهند رفت.

🔹️تقدیر ما دو رسانه، بر اساس وضع فعلی این مدیران و مسئولان است و طبیعتاً چنانچه در آینده تغییر منفی در رفتارها ببینیم، قلم نقد ما فعال خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.