کد خبر : 25656
دیدگاه‌ها برای تمامی معابر شهر سبزوار ضد عفونی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 13:59
-

تمامی معابر شهر سبزوار ضد عفونی شد

ایرنا با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمامی معابر و مکان‌های عمومی شهر سبزوار ضد عفونی شد. معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار با بیان این مطلب گفت: برای شست‌و‌شو و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی این شهر پنج دستگاه ماشین سمپاشی و ۱۰ دستگاه سمپاش انفرادی اختصاص یافته و نیروهای خدمات شهرداری عملیات

ایرنا

با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمامی معابر و مکان‌های عمومی شهر سبزوار ضد عفونی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار با بیان این مطلب گفت: برای شست‌و‌شو و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌های اصلی این شهر پنج دستگاه ماشین سمپاشی و ۱۰ دستگاه سمپاش انفرادی اختصاص یافته و نیروهای خدمات شهرداری عملیات ضدعفونی و گندزدایی را انجام می دهند.

سعیدرضا فصیحی افزود: عملیات ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی شهر سبزوار با همکاری تیپ ۴۷ مهندسی سلمان، دانشگاه علوم پزشکی، پایگاههای بسیج، هیئت‌های مذهبی، طلاب و سایر گروه‌های داوطلب به طور مرتب و روزانه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: طی هفتۀ جاری میادین و معابر شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی، مساجد، مکان‌های عمومی، میادین تره بار، بازار زائر، پارک‌ها و وسایل بازی کودکان و لوازم ورزشی شهر سبزوار هم ضد عفونی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: شهرداری تمامی تلاش خود برای مقابله با ویروس کرونا به کار گرفته اما پیشگیری از شیوع این بیماری به مشارکت همگانی و رعایت بهداشت فردی نیاز دارد.

فصیحی افزود: همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس، تمامی کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری سبزوار لغو شده است.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون  آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در  خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی این استان دارد.

بر اساس اعلام مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا از دو روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است و مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند؛ از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.