کد خبر : 10256
دیدگاه‌ها برای تمام روستاهای داورزن زیر پوشش طرح توانمند سازی معلولان قرار دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 20:35
-

تمام روستاهای داورزن زیر پوشش طرح توانمند سازی معلولان قرار دارد

سبزواریان: رییس اداره بهزیستی داورزن گفت: تمام روستاهای این شهرستان زیر پوشش طرح توانمند سازی معلولان قرار دارد. رضا شایان دوست در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: طرح توانمندی سازی معلولان این شهرستان با توجه به نیاز سنجی های انجام شده با همکاری تسهیلگران محلی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاهای این شهرستان

سبزواریان: رییس اداره بهزیستی داورزن گفت: تمام روستاهای این شهرستان زیر پوشش طرح توانمند سازی معلولان قرار دارد.

رضا شایان دوست در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: طرح توانمندی سازی معلولان این شهرستان با توجه به نیاز سنجی های انجام شده با همکاری تسهیلگران محلی، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاهای این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح در ۳۷ روستای داورزن اجرا می شود افزود: امسال یک میلیارد ریال برای اجرای طرح مزبور در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

رییس اداره بهزیستی داورزن تخصیص اعتبارات دولتی در این زمینه را جوابگوی نیاز ندانست و گفت: برای اجرای کامل این طرح دست کم ۳۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که این امر یاری خیرین را می طلبد.

وی با اشاره به خشکسالی های اخیر در منطقه افزود: این پدیده در میزان مشارکت های مردم تاثیر گذاشته زیرا بیشتر مردم این منطقه از اقشار کم درآمد هستند.

شایان دوست، پرداخت تسهیلات، ساخت حمام، فراهم کردن امکانات رفاهی، بهداشتی و خدماتی را بخشی از طرح توانمند سازی معلولان ذکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.