کد خبر : 12074
دیدگاه‌ها برای توسعه پژوهش سراها، اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 10:08
-

توسعه پژوهش سراها، اولویت آموزش و پرورش خراسان رضوی

سبزواریان: سیدجواد حسینی در آیین افتتاح آزمایشگاه فناوری نانو پژوهش سرای دانش آموزی سبزوار اظهار کرد: تعداد پژوهش سراهای این استان در دو سال گذشته از ۲۰ مورد به ۵۵ مورد افزایش یافته است. وی افزود: تا کنون هفت آزمایشگاه نانو در پژوهش سراهای دانش آموزی استان راه اندازی شده است. حسینی با اشاره به

seyed-javad-hoseini03سبزواریان: سیدجواد حسینی در آیین افتتاح آزمایشگاه فناوری نانو پژوهش سرای دانش آموزی سبزوار اظهار کرد: تعداد پژوهش سراهای این استان در دو سال گذشته از ۲۰ مورد به ۵۵ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: تا کنون هفت آزمایشگاه نانو در پژوهش سراهای دانش آموزی استان راه اندازی شده است.

حسینی با اشاره به ایجاد ۴۷ پژوهش سرا در ۴۷ منطقه آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد: تمام تلاش ما ایجاد آزمایشگاه های نانو در این پژوهش سراها است. وی با اشاره به رشد پژوهشی خراسان رضوی در حوزه های مختلف عنوان کرد: ما در سال جاری نسبت به سال گذشته در بخش پژوهش های نانو بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته ایم. وی همچنین با اشاره به ایجاد شبکه دانش در آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این شبکه با انگیزه ارتباط موثر بین آموزگاران استان در حوزه آموزش و پژوهش ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۸۸ کارگروه در آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف فعالیت دارند، افزود: بیش از ۶۲ هزار آموزگار در پارلمان مجازی معلمان استان عضوند و نظرات خود را به کارگروه ها منتقل می کنند. وی افزود: سال گذشته بیش از ۴۳۰۰ پژوهش در آموزش و پرورش خراسان رضوی در حوزه های مختلف انجام شده است. وی گفت: برنامه دولت تدبیر و امید ایجاد وزارت آموزش و پرورشی مطلوب و با بازدهی زیاد برای دانش آموزان و آموزگاران است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این آیین گفت: برای ایجاد آزمایشگاه نانو پژوهش سرای دانش آموزی، به عنوان نخستین آزمایشگاه در نوع خود در سبزوار افزون بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مرتضی بینش افزود: با راه اندازی این مجموعه زمینه برای ایجاد همکاری با سایر دانشگاه ها و مراکز علمی در زمینه تحقیقات نانو، استفاده از آن در سایر علوم و تبدیل ایده دانش آموزان به ثروت فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.