کد خبر : 5125
دیدگاه‌ها برای جابه‌جایی بیش از ۱۸ هزار مسافر از فرودگاه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1393 - 20:24
-

جابه‌جایی بیش از ۱۸ هزار مسافر از فرودگاه سبزوار

سبزواریان: رئیس فرودگاه سبزوار از جابه‌جایی ۱۸ هزار و ۷۳۲ مسافر از فرودگاه این شهرستان خبر داد. علی همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به اینکه در ۹ ماه امسال ۱۸ هزار و ۷۳۲ مسافر از طریق فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده‌اند، اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲۴۸ پرواز و

sabzevar-airport01سبزواریان: رئیس فرودگاه سبزوار از جابه‌جایی ۱۸ هزار و ۷۳۲ مسافر از فرودگاه این شهرستان خبر داد.

علی همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به اینکه در ۹ ماه امسال ۱۸ هزار و ۷۳۲ مسافر از طریق فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده‌اند، اظهار داشت: در این مدت بیش از ۲۴۸ پرواز و تردد هوایی از فرودگاه سبزوار صورت گرفته است.

رئیس فرودگاه سبزوار افزود: بیش از ۱۲۶ تُن بار مسافر و متفرقه نیز در این مدت از طریق پروازهای فرودگاه سبزوار جابه‌جا شده است. همتی با اشاره به اینکه میزان جابه‌جایی مسافر از طریق فرودگاه سبزوار در مقایسه با سال گذشته رشد محسوسی نداشته است، افزود: به صورت میانگین میزان جابه‌جایی مسافر در آبان ماه امسال رشد ۲ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهرستان در هفته دارای چهار پرواز رفت و برگشت است، گفت: با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده امیدواریم با مساعدت شرکت‌های هواپیمایی تعداد پروازها افزایش یابد.

رئیس فرودگاه سبزوار با تاکید بر اینکه فرودگاه یکی از شاخصه‌های توسعه در هر منطقه‌ای است، یادآور شد: وجود فرودگاه در شهرستان سبزوار و به نوعی در غرب استان خراسان رضوی می‌تواند در توسعه و رشد استان تاثیر زیادی داشته باشد.

همتی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه سبزوار به صورت داخلی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از سال ۹۱ به دلیل استقبال نکردن همشهریان سبزواری و دیگر شهرهای غرب استان از پروازهای عتبات عالیات این پروازها دیگر از این فرودگاه صورت نمی‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.