کد خبر : 20534
دیدگاه‌ها برای جذب ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید خوابگاه دانشجویی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 21:00
-

جذب ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید خوابگاه دانشجویی در سبزوار

واحد مرکزی خبر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض از سوی صندوق رفاه دانشجویان برای خریداری خوابگاه دانشگاه فنی دخترانه بقیه‌الله سبزوار جذب شد. نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد دانشجویان قابل‌توجهی در این دو دانشگاه مشغول به تحصیل هستند ولی طی چند سال اخیر از خوابگاه مناسبی برخوردار نبوده‌اند و بخش زیادی از

واحد مرکزی خبر

۸۰ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض از سوی صندوق رفاه دانشجویان برای خریداری خوابگاه دانشگاه فنی دخترانه بقیه‌الله سبزوار جذب شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد دانشجویان قابل‌توجهی در این دو دانشگاه مشغول به تحصیل هستند ولی طی چند سال اخیر از خوابگاه مناسبی برخوردار نبوده‌اند و بخش زیادی از دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی و مابقی هم در خوابگاهی در جنوب شهر سبزوار مستقر بوده‌اند.
سبحانی فر افزود: هم‌اکنون خوابگاه دانشگاه فنی دخترانه بقیه‌الله سبزوار در حال تجهیز است و دانشجویان می‌توانند از اول مهرماه امسال بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه فنی بقیه‌الله سبزوار از شهرستان‌های مختلف کشور حضور دارند و با مشکلات متعددی در بحث خوابگاه مواجه هستند، افزود: توانستیم یک خوابگاهی که بخش خصوصی در ۱۰ سال گذشته ساخته بود ولی دانشگاه‌های سبزوار از آن استفاده نمی‌کرد را خریداری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.