کد خبر : 3082
دیدگاه‌ها برای جشن آغاز آموزش قرآن همزمان با شروع هفته کودک در مدارس سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 11:14
-

جشن آغاز آموزش قرآن همزمان با شروع هفته کودک در مدارس سبزوار

سبزواریان.کام: همزمان با آغاز هفته کودک جشن آغاز آموزش قرآن در مدارس شهرستان سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در مراسمی که در آموزشگاه شاهد محمد تشکری برگزار شد، مدیریت آموزش و پرورش سبزوار به همراه معاونت آموزش ابتدایی و جمعی از کارشناسان اداری حضور داشتند. معاون مدیر کل

jashn-qoranسبزواریان.کام: همزمان با آغاز هفته کودک جشن آغاز آموزش قرآن در مدارس شهرستان سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در مراسمی که در آموزشگاه شاهد محمد تشکری برگزار شد، مدیریت آموزش و پرورش سبزوار به همراه معاونت آموزش ابتدایی و جمعی از کارشناسان اداری حضور داشتند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در سخنانی با گرامی داشت هفته ی کودک گفت: هرچند رویکرد توجه به کودکان از ۳۰۰ سال قبل در اروپا آغاز شد ولی این توجه در متون اسلامی و فرهنگ دینی ما از ۱۴۰۰سال قبل وجود داشته است.

دکتر مرتضی بینش با اشاره به قرار گرفتن کودک در مرکز ثقل زندگی گفت: هرچند رواج  اصطلاح غلط کودک سالاری در جامعه  ایجاد شده ولی این رویکرد را باید کودک مرکزی نامگذاری کرد.

وی در ادامه با اشاره به دنیای زیبای کودکان گفت: کودکی بهترین زمان برای نهادینه کردن افعال  و رفتار در کودکان است.

این مسؤول با اشاره به حجم بالای کار در مدارس ابتدایی گفت: اگرچه فشارکاری و استرس در مدارس ابتدایی بیشتر است ولی سیستم آموزشی هنوز نگاه شایسته ای به این مقطع نداشته است.

وی در عین حال گفت: خوشبختانه  ۲۰درصد فوق العاده شغل معلمان ابتدایی از محل صرفه جویی ها از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

وی هفته ی کودک را فرصتی برای توجه به نیازهای کودکان دانست و ادامه داد: رشدذهنی و اخلاقی و ارتباط مناسب مربی و متربی باعث رشد یافتگی کودکان خواهد شد.

در ادامه ی این مراسم دانش آموزان کلاس اول آموزشگاه ابتدایی شاهد محمد تشکری طی آئینی با اجرای مراسم قرآنی  کتاب قرآن خود را برای آموزش تحویل  گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.