کد خبر : 11807
دیدگاه‌ها برای جوانان محور حرکت جامعه به سمت توسعه پایدار هستند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 - 14:00
-

جوانان محور حرکت جامعه به سمت توسعه پایدار هستند

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : جوانان محور حرکت جامعه به سمت توسعه پایدار هستند و در پیشرفت آینده کشور نقش مهمی دارند. به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان سبزوار اظهار کرد: دستگاههایی اجرایی بایستی برای شناسایی ، ساماندهی و رفع مشکلات جوانان این شهرستان

ahmad-baradaran02سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت : جوانان محور حرکت جامعه به سمت توسعه پایدار هستند و در پیشرفت آینده کشور نقش مهمی دارند.

به گزارش ایرنا، احمد برادران روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان سبزوار اظهار کرد: دستگاههایی اجرایی بایستی برای شناسایی ، ساماندهی و رفع مشکلات جوانان این شهرستان در حوزه های اشتغال، ازدواج و مسکن بیش از پیش همکاری و تلاش نمایند.

وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی نسل جوان و تحصیل کرده است گفت: باید از ظرفیت و توان جوانان برای ساماندهی مسائل اقتصادی و فرهنگی جامعه استفاده شود.

فرماندار سبزوار ادامه داد: در برنامه ششم توسعه به موضوع جوانان و رفع مشکلات آنها به طور اساسی توجه شده و دولت گام های خوبی برای ساماندهی امور جوانان انجام داده است.

وی بیکاری، اشتغال و ازدواج را از مشکلات جدی جوانان دانست و گفت : رفع مشکل اشتغال سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود و سازمانهای مردم نهاد نیز نقش عمده ای در رشد اشتغال و حل مشکلات جوانان دارند.

وی با بیان اینکه جوانان و نو جوانان مهمترین سرمایه های هر جامعه محسوب می شوند افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان نیز بسیار مهم و عامل رشد و بالندگی آنها می باشد.

وی با بیان اینکه بایستی به توان و فکر نسل جوان اعتماد کنیم گفت : مشارکت جوانان در امور تصمیم گیری و اداره کشور فرصتی است که غفلت از آن می تواند به تهدیدی تبدیل شود.

فرماندار سبزوار برای رفع مشکلات امور جوانان این شهرستان بر تشکیل کمیته های اقتصادی ،اجتماعی ، فرهنگی ، فنی و مهارتهای شغلی تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.