کد خبر : 11710
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 - 21:39
-

حال حمید سبزواری رو به بهبود است

سبزواریان: حال حمید سبزواری که در بیمارستان بستری است رو به بهبود است. شکوه اقدس شفقی – همسر این شاعر پیشکسوت انقلاب – با بیان این مطلب به خبرنگار ایسنا گفت: جمعه هفته گذشته ایشان را به علت بی‌حالی به بیمارستان آوردیم که بعد از انجام آزمایش‌ها مشخص شد خونریزی معده دارند؛ الان الحمدالله حالشان

hamid-sabzevari01سبزواریان: حال حمید سبزواری که در بیمارستان بستری است رو به بهبود است.

شکوه اقدس شفقی – همسر این شاعر پیشکسوت انقلاب – با بیان این مطلب به خبرنگار ایسنا گفت: جمعه هفته گذشته ایشان را به علت بی‌حالی به بیمارستان آوردیم که بعد از انجام آزمایش‌ها مشخص شد خونریزی معده دارند؛ الان الحمدالله حالشان خیلی بهتر است اما مشخص نیست چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شوند.

به گزارش ایسنا، حمید سبزواری از جمعه هفته گذشته در بیمارستان آسیا بستری است.

حمید سبزواری متولد سال ۱۳۰۴ در سبزوار، از ۱۴ سالگی شروع به سرودن شعر کرد و شعرهایش را در دفتری به نام «فریادنامه» می‌نوشت.

او برای انقلاب شعر و شعار می‌ساخت که در راهپیمایی‌ها و نماز جمعه خوانده می‌شد. برخی از آن‌ها این عبارتند از، آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو، خمینی ای امام و الله اکبر خمینی رهبر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس شنبه , ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۵:۵۱

حمید سبزواری هم دارد می رود اما برایش چه کردیم؟ قرار بود خانه استاد در سبزوار به خانه شعر و سرود انقلاب اسلامی تبدیل شود مسئولان آیا پیگیری کردند؟ آیا کاری کردیم؟ ایشان خانه اش را برای همین کار اهدا کردند اما باز هم غفلت کردیم و فرصت را داریم از دست می دهیم. می خواهیم وقتی ایشان رفتند تازه به دست و پا بیفتیم.

ناشناس دوشنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

سلام
خدا استاد را حفظ کند اما ایا مسئولان به فکر هستند تا دیر نشده کاری برای دفن استاد در سبزوار کنند. مبادا مانند استاد قندی غفلت کنند و همه چیز دیر شود. و فقط تاسفش برای ما بماند. دفن استاد در زادگاهش فرصت بی نظیری برای شهرستان خواهد بود. لطفا شما رسانه ها سخت پیگیری کنید. باید از الان صحبت کرد و پیگیری کرد.

نظرات بسته شده است.