کد خبر : 1102
دیدگاه‌ها برای حکم فرماندار جدید سبزوار صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1393 - 21:44
-

حکم فرماندار جدید سبزوار صادر شد

سبزواریان.کام: حکم فرماندار جدید سبزوار ازسوی وزیر کشور صادر شد. براساس اطلاع از یک منبع آگاه امروز حکم فرماندار سبزوار برای آقای مهندس احمد برادران بعنوان معاون استاندار و فرماندار این شهرستان از سوی وزیر کشور صادر گردید. این در حالی است که آقای مهندس شعبانی با سابقه بیش از ۳۴ سال خدمت احتمالا به افتخار

farmandariسبزواریان.کام: حکم فرماندار جدید سبزوار ازسوی وزیر کشور صادر شد. براساس اطلاع از یک منبع آگاه امروز حکم فرماندار سبزوار برای آقای مهندس احمد برادران بعنوان معاون استاندار و فرماندار این شهرستان از سوی وزیر کشور صادر گردید.
این در حالی است که آقای مهندس شعبانی با سابقه بیش از ۳۴ سال خدمت احتمالا به افتخار بازنشستگی نائل گردد.
گفتنی است چندی پیش معاون پیشین امنیتی سیاسی استانداری خراسان رضوی در پاسخ به وضعیت فرماندار سبزوار گفت: شعبانی عطار معاون استاندار و فرماندار سبزوار مایل است که بازنشسته شود و طبیعتا وقتی موعد بازنشستگی وی فرابرسد فرد دیگری جایگزین وی می شود.
علی اصغر رشید با بیان اینکه شعبانی عطار دوست دارد شرایط بازنشستگی اش فراهم شود افزود: اگر وی بعد از بازنشستگی تمایل همکاری داشته باشند از تجربیات ارزشمند وی استفاده خواهیم کرد.
بر اساس این گزارش برادران سابقه معاون فرماندار سبزوار،مدیریت آموزش و پرورش سبزوار و مدیریت شهرکهای و نواحی صنعتی شهرستانهای سبزوار،جوین،جغتای و خوشاب را در کارنامه خود دارد.

منبع: سبزوار ما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.