کد خبر : 36207
دیدگاه‌ها برای خودتان مانده‌اید و خودتان! بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 بهمن 1402 - 9:34
-

دعوا نکنید!

خودتان مانده‌اید و خودتان!

دو مجموعه اصول‌گرایی در منطقه یعنی یاران انقلاب و شورای ائتلاف اصولگرایان، سخت مشغول تدوین لیست نهایی خود هستند…

در حوزه انتخابیه سبزوار، با اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها، حدود ۴ گزینه محتمل برای نمایندگی مجلس باقی مانده‌اند. ۴ نامزدی که همه به لحاظ سوابق و تفکر سیاسی، وابسته به جریان اصولگرایی کشور محسوب می‌شوند.

دو مجموعه اصول‌گرایی در منطقه یعنی یاران انقلاب و شورای ائتلاف اصولگرایان، سخت مشغول تدوین لیست نهایی خود هستند. آن‌ها ناچارند از میان این ۴ گزینه، دو نفر را معرفی کنند. احتمال کمی نیز وجود دارد که فردی خارج از این جمع ۴ نفره به لیست اصولگرایان راه یابد.

با توجه به سابقه دو انتخابات اخیر و شرایط و وضعیت نامزدهای تأیید صلاحیت شده؛ زیاد دور از ذهن نخواهد بود که برای پیروزی در انتخابات، نیاز به حمایت این دو مجموعه وجود خواهد داشت. به خصوص یاران انقلاب که در شرایط انفعال جریان‌های اصلاح‌طلب و معتدل، در حال حاضر قوی‌ترین ساختار را در اختیار دارد.

اخبار رسیده از جلسات و پشت صحنه،  از چالش‌های جدی و بحث و جدل نیروهای صاحب‌نفوذ برای اضافه کردن اسامی نامزدشان به لیست حکایت دارد. دلیل این جدیت و بالا گرفتن چالش هم، امید بالای پیروزی لیست‌هاست.

در انتخاباتی که تقریباً درون‌حزبی و یا به تعبیر دقیق‌تر درون‌جریانی برگزار می‌شود و در شرایطی که دیدگاه‌های دیگر، نامزدی برای ورود به رقابت ندارند، این حد از چالش و مجادله، غیر قابل توجیه است! باید به اصول‌گرایان دیارمان یادآوری کنیم که: خودتان مانده‌اید و خودتان! نیاز به این همه حرص و جوش و دعوا هم نیست! هر دو صندلی این دوره هم مال شماست!

آدم یاد این قطعه ویدیو از فیلم گینس که این روزها در فضای مجازی وایرال شده است می‌افتد! خواهش می‌کنیم دوستان کمی آرام‌تر باشند چرا که به قول سبزواری‌ها «داو» دست خودتان است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.