کد خبر : 3895
دیدگاه‌ها برای در جام باشگاه های آسیا در گروه سختی هستیم بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1393 - 22:40
-

در جام باشگاه های آسیا در گروه سختی هستیم

سبزواریان.کام: مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج (ع) سبزوار گفت: با تیم های قدرتمندی در جام باشگاه های آسیا هم گروه هستیم ولی ما نیز با تمام توان و با هدف کسب مقام به این رقابت ها می رویم . حمید شجاع پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل گهر زمین تهران در گفت و گو با

hamid-shojaسبزواریان.کام: مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج (ع) سبزوار گفت: با تیم های قدرتمندی در جام باشگاه های آسیا هم گروه هستیم ولی ما نیز با تمام توان و با هدف کسب مقام به این رقابت ها می رویم .

حمید شجاع پنجشنبه شب پس از پیروزی تیمش مقابل گهر زمین تهران در گفت و گو با ایرنا افزود: دوم آذر ماه به امارات می رویم و دو بازی دوستانه با تیم های الاهلی و الشباب این کشور برگزار می کنیم.

وی با اشاره به آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا از هشتم آذر ماه گفت : در این مسابقات تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار با چهار تیم شامل القرین کویت ،لخویا قطر، السلط اردن والقرافه قطر هم گروه است.

مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج (ع) سبزوار با اشاره به قدرتمند بودن رقبا افزود : ما نیز تیم قدرتمندی را راهی جام آسیا می کنیم و تلاش می کنیم یکی از سکوهای این مسابقات را کسب کنیم.

شجاع از جذب دو بازیکن خارجی برای رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا خبر داد و گفت : لجوسکی به عنوان بازیکن بغل راست از کشور لهستان و دن بولتر به عنوان دروازه بان از کشور سوئیس هستند.

وی در باره دیدار با گهرزمین تهران نیز گفت : بازی سخت و سنگینی بود و توانستیم با دفاع فشرده بر حریف پیروز شویم.

شجاع افزود : در نیمه اول خوب دفاع نکردیم و ۱۷ گل خوردیم ولی در نیمه دوم با تغییری که در ترکیب دفاعی تیم داشتیم توانستیم با مهار حملات و شوت های دور حریف نتیجه را تغییر دهیم .

مربی تیم هندبال ثامن‎الحجج (ع) سبزوار اظهار کرد: اشتباهات در دفاع موجب شد با اختلاف سه گل مقابل گهرزمین تهران پیروز شویم.

وی با بیان اینکه در داخل دروازه گهرزمین تهران، سیاوشی دروازه بان اسبق تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار قرار داشت که دو سال متوالی در ترکیب تیم ما بود، افزود: این دروازه بان با آگاهی از تکنیک های بازیکنان ما حملات را خنثی کرد.

مربی تیم هندبال ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار در باره لیگ امسال نیز گفت : امسال تعداد تیم ها نسبت به سال گذشته بیشتر شده و تیم ها قدرتمندتر شده اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۱ تیم در لیگ حاضر بودند که با حذف فلاورجان به ۱۰ تیم رسید افزود: امسال ۱۳ تیم در لیگ حضور دارند و قدرت در تیم ها پخش شده و همه تیم ها از بازیکنان خارجی و ملی پوش بهره می برند.

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار روز پنجشنبه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال کشور در سالن سربداران این شهرستان با نتیجه ۳۴ بر ۳۱ مقابل گهرزمین تهران پیروز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.