کد خبر : 4980
دیدگاه‌ها برای دستورالعمل ۲۰درصد فوق العاده شغل ابتدایی ابلاغ شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1393 - 20:48
-

دستورالعمل ۲۰درصد فوق العاده شغل ابتدایی ابلاغ شد

سبزواریان: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ابلاغ دستورالعمل ۲۰درصد فوق العاده شغل ابتدایی خبر داد. دکتر سید جواد حسینی در جمع کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب تصریح کرد: این دستورالعمل برای معلمانی که ۲۴ساعت موظفی خود را در مقطع ابتدایی دارند از ابتدای مهرماه سال جاری

binesh05سبزواریان: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ابلاغ دستورالعمل ۲۰درصد فوق العاده شغل ابتدایی خبر داد.

دکتر سید جواد حسینی در جمع کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش سبزوار با بیان این مطلب تصریح کرد: این دستورالعمل برای معلمانی که ۲۴ساعت موظفی خود را در مقطع ابتدایی دارند از ابتدای مهرماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی در ادامه به سیاست راهبردی آموزش و پرورش در ارتقای کیفیت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بعد از انقلاب از نظر کمی که شامل کاهش دانش آموز و افزایش امکانات آموزش و پرورش است به خوبی پیشرفت کرده ایم.

وی ادامه داد: دغدغه ی کیفیت باید مد نظر باشد و این موضوع با طرح در جامعه و حساس کردن مردم و مسؤولان امر میسر خواهد شد.

سید جواد حسینی با اشاره به اجرای نظام تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تمام روزنه ها به سمت آموزش و پرورش را بسته و تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان، حضور در آموزش و پرورش میسر است.

وی تأکید کرد: حضور از دیگر دانشگاه های کشور به رغم نیازمندی در رشته، نیازمند طی یک دوره ی ۸ماهه در دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای ساماندهی نیروی انسانی گفت: خوشبختانه از محل ساماندهی صورت گرفته در استان خراسان رضوی چهارصد میلیارد ریال صرفه جویی صورت گرفته است.

وی اساس تحول کیفی در آموزش و پرورش را نظام رتبه بندی دانست و گفت: متأسفانه در پست های مدیریتی اداری نظام پرداخت ها معیوب است.

این مسؤول با اشاره به تدوین منشور رفاه و منزلت معلمان کشور در خراسان رضوی تصریح کرد: این بند به ۵بند سیاست های کلی آموزش و پرورش در جهت کیفیت بخشی به برنامه های آموزش و پرورش اضافه خواهد شد.

دکتر حسینی وجود ۶۰کیلومتر طولی املاک آموزش و پرورش در حاشیه ی خیابان های اصلی را خاطر نشان شد و گفت: با استفاده از تجاری سازی می توان هزینه ی آموزش و پرورش را تأمین کرد.

وی در پایان تأکید کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش باعث افزایش قدرت در جهان خواهد بود و باعث نگاه مسؤولان به آموزش و پرورش به عنوان یک مسأله ی جدی شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی ضمن تقدیر از اداره ی کل آموزش و پرورش خراسان رضوی توانمندی های موجود در این اداره ی کل را ستود و گفت: خوشبختانه ظرفیت های لازم آموزش و پرورش بر خراسان رضوی در کل کشور نیز نمود داشته است.

دکتر مرتضی بینش ادامه داد: بنا به گفته ی مقام عالی وزارت آموزش و پرورش؛ استان خراسان رضوی می تواند به تنهایی آموزش و پرورش کشور را اداره نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.