کد خبر : 8607
دیدگاه‌ها برای دستگیری ۸ خرده فروش مواد افیونی در جوین بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 16:45
-

دستگیری ۸ خرده فروش مواد افیونی در جوین

سبزواریان: فرمانده انتظامی جوین گفت:با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز جوین ۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند. سرهنگ مهدی غلام زاده در گفتگو با نسیم جوین، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط آلوده در تعدادی از مناطق شهرستان جوین به اجرا در آمد. وی افزود: براساس گزارش های به دست

dastgiri-motekhalefسبزواریان: فرمانده انتظامی جوین گفت:با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز جوین ۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی غلام زاده در گفتگو با نسیم جوین، گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط آلوده در تعدادی از مناطق شهرستان جوین به اجرا در آمد.

وی افزود: براساس گزارش های به دست آمده و یک سری تحقیقات میدانی مبنی بر فعالیت خرده فروشان مواد افیونی در چند منطقه آلوده ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدربه همراه سایر رده های عملیاتی پس از شناسایی مناطق هدف، اقدام به اجرای طح پاکسازی کردند.

فرمانده انتظامی جوین ادامه داد: در این راستا ۸ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

غلام زاده با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: این گونه طرح ها با هدف تحکیم مبانی امنیت به طور مستمر در این شهرستان اجرا می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.