کد خبر : 2286
دیدگاه‌ها برای یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید، آموزش است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1393 - 16:40
-

یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید، آموزش است

 سبزواریان.کام: معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سبزوار در مراسم افتتاح آموزشگاه امامت کلاته ی آقازاده گفت:یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید؛ آموزش است. به گزارش روابط عمومی معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ایام

 sabzevaredu02سبزواریان.کام: معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان سبزوار در مراسم افتتاح آموزشگاه امامت کلاته ی آقازاده گفت:یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید؛ آموزش است.

به گزارش روابط عمومی معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار؛ معاونت مدیر کل و مدیریت آموزش و پرورش سبزوار ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ایام هفته ی دولت در مراسم افتتاح این آموزشگاه از شهید رجایی و شهید باهنر؛ به عنوان سردمداران تعلیم وتربیت و الگوی مدیریت یاد کرد و گفت: پروژه ی آموزشگاه امامت از محل تخریب و بازسازی اداره ی کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی تأمین اعتبار شده است.

دکتر مرتضی بینش از همت دکتر مرادی به دلیل پیگیری ها لازم تشکر کرد و افزود: اگر قرار باشد نابهنجاری ها، زندان ها، پرونده های دادگستری و فشارهای روانی جامعه ای کاهش یابد؛ باید به تعلیم و تربیت آن جامعه بیش تر توجه نمود.

وی خاطر نشان کرد: به قول یکی از فیلسوفان تعلیم و تربیت؛ «اگر قرار است برای یک سال سرمایه گذاری کنید؛ گندم بکارید، اگر قرار است برای ۱۰سال سرمایه گذاری کنید؛ درخت بکارید و اگر می خواهید برای یک عمر سرمایه گذاری کنید؛ به امر تعلیم و تربیت فرزندان خود بپردازید.»

وی تصریح کرد: تعلیم و تربیت نیاز به فضاهای تربیتی دارد و ساخت چنین فضاهایی می تواند موجب آرامش روانی شده و زمینه ی بالندگی کودکان و نوجوانان را فراهم کند و نابهنجاری های مختلف را کاهش دهد.

وی یادآوری کرد: محوطه ی این فضای آموزشی حدود ۵۰۰متر مربع و زیربنای ساختمان آموزشی آن۹۵متر مربع می باشد که بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

معاونت سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان سبزوار نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدای منتسب به دولت گفت: هفته ی دولت، فرصتی را فراهم می کند تا دستاوردهای نظام و زحمات خدمت گزاران مردم در ادارات جمع بندی شده و عملکرد دولت به مردم گزارش داده شود.

رضا مدرسی پور افزود: با وجود محدودیت های بسیار زیاد دولت و مشکلاتی که موجود است، دولت اراده کرده است که همچنان برای مردم خدمت ارائه دهد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید؛ آموزش است و امروز دولت با استفاده از اساتید و آموزگاران مجرب و دلسوز سعی در تربیت فرزندان ما دارند تا در آینده بتوانند کشور عزیزمان ایران را بسازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.