کد خبر : 7751
تاریخ انتشار : جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 10:53
-

دور ترین همسایه

بنده معتقد به این نیستم که دانشجویان بایستی سکوت کنند و هیچ حرفی نزنند  به این هم معتقد نیستم که دانشجویان بایستی از خودشان در وسط میدان تحرک عملی نشان بدهند، بلکه معتقدم که دانشجو در زمینه عدالتخواهی باید اصل قضیه را مطالبه کند جا انداختن فکر عدالتخواهی در ذهن مردم، در ذهن خانواده ها،در

dortarin-hamsayeh

بنده معتقد به این نیستم که دانشجویان بایستی سکوت کنند و هیچ حرفی نزنند  به این هم معتقد نیستم که دانشجویان بایستی از خودشان در وسط میدان تحرک عملی نشان بدهند، بلکه معتقدم که دانشجو در زمینه عدالتخواهی باید اصل قضیه را مطالبه کند جا انداختن فکر عدالتخواهی در ذهن مردم، در ذهن خانواده ها،در ذهن هر کسی که در حوزه کارتان قرار می گیرد. مقام معظم رهبری

ما دانشجویان تشکل انجمن اسلامی دانشگاه حکیم سبزواری برای تحقق این مهم و برقراری عدالت شهری، مسئله ی رسیدگی به کوی گلستان و توجه به فقر فرهنگی،فاصله زیاد از مردم و نداشتن شرایط مناسب زندگی را از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی دیدیم که نیاز به ورود جدی از سوی دانشجویان دارد.

به منظور آگاهی بخشی به جامعه دانشجویی و شهروندان سبزواری که به گونه ای متفاوت با اهالی این کوی برخورد می کنند و با وجود همه ی حرف هایی که در مورد آن جا بود، به همراه تعدادی از دوستانمان راهی کوی گلستان شدیم.

آن چه که دیدیم با شنیده ها تفاوت زیادی داشت. مردمی محصور در فضایی که هیچ ارتباطی با بیرون نداشت و به تعبیر اهالی، مردم شهر انگار آن ها را تحریم کرده بودند. البته ما به دنبال مقصر نبودیم چون می شدیم شبیه آنهایی که آمدند و قول ها دادند و تقصیرها را تقسیم کردند و در آخرهم کاری از پیش نبردند.

گذشته از همه مشکلاتی که به لحاظ عمرانی و بهداشتی و… وجود داشت، اما شکاف عمیق تر و پررنگ تر فاصله آن ها با مردم شهر بود. برای برطرف شدن این مشکل برآن شدیم که در مرحله اول دانشجویان، مردم و مسئولین را مطلع و با خود همراه کنیم.

درگام اول تصمیم گرفتیم نمایشگاه عکسی با عکس های گرفته شده توسط خود دانشجویان برگزار کنیم.

باشد که این حرکت شروعی برای تداوم این جریان سازی شود…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ممد جمعه , ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

بابا ایول شاید دانشجویا هوای ملتو داشته باشن…

ملکه لعیا شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

اقا این چه وضشه !
برا مسولین سبزوار متاسفم با وجود همچین جایی وسط شهر ولی متفاوت با بقیه مردم شهر !

نظرات بسته شده است.