کد خبر : 7832
دیدگاه‌ها برای دکتر طالبی، شهردار برتر استان شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 - 20:40
-

دکتر طالبی، شهردار برتر استان شد

سبزواریان: دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار به عنوان شهردار برتر استان خراسان رضوی در ارائه خدمات مناسب به زائران و گردشگران استان در کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۹۴ انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید مجتبی علوی مقدم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و رئیس

lohe-shahrdar-bartar01سبزواریان: دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار به عنوان شهردار برتر استان خراسان رضوی در ارائه خدمات مناسب به زائران و گردشگران استان در کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۹۴ انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید مجتبی علوی مقدم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و رئیس کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها با ارسال لوح تقدیری در گردهمایی بزرگ شورائیان سبزوار از دکتر طالبی شهردار سبزوار تقدیر کرد.

در متن این لوح آمده است:

جناب آقای طالبی
شهردار محترم سبزوار
با سلام و تحیات الهی
در فرهنگ اسلام موضوع خدمت رسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخاری است که تنها انسان های خدمتگزار و بی ادعا از آن بهره خواهند برد. لذا در بررسی و ارزشیابی انجام گرفته جنابعالی به عنوان شهردار برتر استان خراسان رضوی در ارائه خدمات مناسب به زائران و گردشگران استان در کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۹۴ انتخاب شدید. بر خود فرض می دانم از زحمات جنابعالی و همکارانتان در این خصوص تقدیر و تشکر بعمل آورم. کامیابی را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
سید مجتبی علوی مقدم
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها
و رئیس کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.