کد خبر : 11256
دیدگاه‌ها برای رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه منصوب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 18:00
-

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه منصوب شد

سبزواریان: دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه با صدور حکمی دکتر محمد نعمت شاهی را به عنوان رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار متن حکم بشرح ذیل می باشد: جناب آقای دکتر محمد نعمت شاهی رئیس محترم بیمارستان امداد شهید بهشتی با سلام و احترام؛ با

dr_nematshahiسبزواریان: دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه با صدور حکمی دکتر محمد نعمت شاهی را به عنوان رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار متن حکم بشرح ذیل می باشد:

جناب آقای دکتر محمد نعمت شاهی

رئیس محترم بیمارستان امداد شهید بهشتی

با سلام و احترام؛

با عنایت به تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه بعنوان بزرگترین پروژه دانشگاه که در آینده نزدیک شاهد افتتاح و راه اندازی آن خواهیم بود به موجب این ابلاغ با توجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده و عملکرد مناسب در مسئولیت فعلی با حفظ سمت و پست سازمانی، ” بعنوان رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه” معرفی می گردید. امید است با استعانت از الطاف الهی و با برنامه ریزی صحیح و تدوین راهکارهای منطقی در پیشبرد امور و خدمت به مردم شریف منطقه موفق و موید باشید. لذا انتظار دارم با توجه به ظرفیت های قابل توجه در این بیمارستان از جمله نیروی انسانی و تجهیزات مناسب با استفاده از توان نیروهای متعهد و سایر همکاران محترم و همچنین با تلاش بی وقفه خود بتوانید پایه گذاری مناسبی را برای این نهال نوپا اما ریشه دار بنا نمایید.

دکتر علیرضا مسلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.