کد خبر : 31612
دیدگاه‌ها برای رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شتاب می‌گیرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 خرداد 1401 - 15:10
-

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام شتاب می‌گیرد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در سطح کشور با تخصیص اعتبارات شتاب خواهد گرفت.

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان سبزوار اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت های اصلی دولت و مجلس است.

وی افزود: با پیگیری نمایندگان مجلس امسال اجرای طرح‌های نیمه‌تمام فعال‌تر شده است و برای سال آینده نیز بودجه کافی برای آن‌ها اختصاص خواهد یافت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید با کمک به پیشرفت طرح‌های نیمه تمام، این اطمینان بخشی برای مردم حاصل شود که این طرح‌ها طی بازه ۲ تا سه ساله تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

حاجی بابایی افزود: شهرستان سبزوار به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ارتباطی از جایگاه خاصی برخوردار است که این شرایط ایجاب می‌کند این کوتاهی که اکنون در تکمیل طرح‌های عمرانی آن وجود دارد و حق مردم نیست، برطرف شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در سفر به سبزوار ضمن دیدار با تشکل‌های فرهنگی، از برخی طرح‌های نیمه تمام شهرستان شامل باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار – اسفراین، جاده سبزوار- خوشاب، راه آهن سبزوار و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری این شهرستان دیدن کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.