کد خبر : 29936
دیدگاه‌ها برای راهداران زمستانی در جاده‌های غرب خراسان رضوی مستقر شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 16:29
-

راهداران زمستانی در جاده‌های غرب خراسان رضوی مستقر شدند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: در چارچوب اجرای “طرح زمستانه” پنج گروه راهداری در مسیر جاده‌های شهرستانهای سبزوار، داورزن و ششتمد مستقر شدند. حسن عابدی‌پور افزود: گروه های راهداری در قالب پنج اکیپ در طول ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده‌های ارتباطی غرب خراسان رضوی به زائران و مسافران در

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: در چارچوب اجرای “طرح زمستانه” پنج گروه راهداری در مسیر جاده‌های شهرستانهای سبزوار، داورزن و ششتمد مستقر شدند.

حسن عابدی‌پور افزود: گروه های راهداری در قالب پنج اکیپ در طول ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده‌های ارتباطی غرب خراسان رضوی به زائران و مسافران در طول ماه‌های زمستان خدمات ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات کامل برفروبی، شن و نمک‌پاشی و ۲۵ راهدار مجرب اجرای طرح زمستانی راهداری را در مسیرهای جاده‌ای شهرستان‌های سبزوار و داورزن و ششتمد بر عهده دارند و در مواقع لازم عملیات برف ‌روبی و شن و نمک‌ پاشی را اجرا می کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: گروه‌های راهداری در راهدارخانه امام رضا (ع) مسیر شهرستان داورزن، راهدارخانه جوادالائمه(ع) واقع در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار – اسفراین محدوده گردنه بید و برغمد، راهدارخانه ثامن در کیلومتر ۹۰ جاده سبزوار – بردسکن محدوده گردنه البلاغ، راهدارخانه آریان در مسیر جاده قدیم سبزوار – کاشمر و راهدارخانه مرکزی مستقر هستند.

طول مجموع راه‌های شهری، بین شهری و روستایی شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.