کد خبر : 4325
دیدگاه‌ها برای راهکارهای اقتصادی عاملی برای تحرک بیشتر در بخش آموزشی است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1393 - 23:24
-

راهکارهای اقتصادی عاملی برای تحرک بیشتر در بخش آموزشی است

سبزواریان.کام: معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: راهکارهای اقتصادی عاملی برای تحرک بیشتر در بخش آموزشی است. حسن محرابی در جلسه ی کارگروه اقتصادی ویژه ی نصب تابلوهای تبلیغاتی در مدارس که با حضور مدیران مدارس حاشیه ی خیابان های اصلی شهر انجام شد با بیان این مطلب افزود: ورود

eqtesad-madaresسبزواریان.کام: معاون پشتیبانی و توسعه ی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: راهکارهای اقتصادی عاملی برای تحرک بیشتر در بخش آموزشی است.

حسن محرابی در جلسه ی کارگروه اقتصادی ویژه ی نصب تابلوهای تبلیغاتی در مدارس که با حضور مدیران مدارس حاشیه ی خیابان های اصلی شهر انجام شد با بیان این مطلب افزود: ورود به عرصه های اقتصادی با توجه به وضعیت سرانه ها و هزینه های مدارس، امری اجتناب ناپذبر است.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته ی اقتصادی در آموزش و پرورش نیز ایجاد بسترهای مناسب برای استفاده از پتانسیل های اقتصادی محسوب می شود.

این مسؤول، تبلیغات محیطی را یک فرصت مناسب برای آموزش و پرورش دانست و گفت: با استفاده از این ظرفیت ها آموزش و پرورش می تواند در بعد تبلیغات محیطی نیز موفق باشد.

وی ادامه داد: در راستای تحرک و درآمد زایی هنرستان های فنی می توان ساخت سازه های تبلیغاتی ویژه ی مدارس را برعهده گیرند.

مسؤول حراست مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز در این جلسه، توجه به تبلیغات صورت گرفته در سازه ها را یاد آورشد و گفت: این تبلیغات بایستی در راستای مسایل آموزشی و فرهنگی انجام شود.

قاسم طزری ادامه داد: با اجرای این طرح؛ مدارس شرایط لازم برای تبلیغات را رعایت نمایند.

کارشناس حقوقی مدیریت آموزش و پرورش نیز در سخنانی همکاری شهرداری در اجرای این طرح را یاد آور شد و گفت: توجه به مسایل ایمنی و حقوقی طرح باید انجام گیرد.

مهدی الهامی تصریح کرد: توجه به قراردادهای فیمابین مدارس و موضوعات تبلیغی باید با هماهنگی کارشناسی های حراست، روابط عمومی و حقوقی اداره انجام شود.

مسؤول روابط عمومی اداره ی آموزش و پرورش سبزوار نیز توجه به مکان یابی مناسب در نصب سازه ها را یک ضرورت دانست و گفت: مکان هایی بدین منظور تعبیه شود که بیشترین توجه را جلب نماید.

روح اله مهری ادامه داد: احداث سازه ها با همکاری مدارس و سازمان دانش آموزی به عنوان یک واحد غیر دولتی و با نظارت آموزش و پرورش انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیران مدارس نیز به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.