کد خبر : 11998
دیدگاه‌ها برای رقابت ۲۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن مدارس سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 - 19:12
-

رقابت ۲۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن مدارس سبزوار

سبزواریان: مسئول روابط‌عمومی آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان سبزوار اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن مدارس سبزوار با رقابت دو هزار و ۱۰۰ نفر در حال برگزاری است. روح‌الله مهری، مسئول روابط‌ عمومی آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن مدارس شهرستان سبزوار از دهم بهمن‌ماه آغاز

rohollah-mehri01سبزواریان: مسئول روابط‌عمومی آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان سبزوار اظهار کرد: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن مدارس سبزوار با رقابت دو هزار و ۱۰۰ نفر در حال برگزاری است.

روح‌الله مهری، مسئول روابط‌ عمومی آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن مدارس شهرستان سبزوار از دهم بهمن‌ماه آغاز شد، اظهار کرد: در مرحله ابتدایی این مسابقات که قبلا با شرکت ۲۸ هزار نفر برگزار شده بود، دو هزار و ۱۰۰ نفر به مرحله شهرستانی راه یافتند که در این مرحله در ۱۰ رشته رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش دختران و پسران در دارالقرآن نزدیک میدان کارگر برگزار می‌شود، اظهار کرد: نفرات ممتاز هر رشته بعد از این مسابقات به مرحله استانی معرفی خواهند شد و در آزمون استانی که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سبزوار با اشاره به اینکه مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی از بین دانش‌آموزان برگزیده مسابقات قبلی در دو پایه متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات در مرحله پایه ابتدایی فقط بین مدارس برگزار می‌شود و مرحله شهرستانی ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.