کد خبر : 29946
دیدگاه‌ها برای روحانی سبزواری ۳ میلیارد ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1400 - 11:08
-

روحانی سبزواری ۳ میلیارد ریال به ستاد بازسازی عتبات عالیات کمک کرد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: یک روحانی نیکوکار این شهرستان سه میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف و کربلای معلی کمک کرد. علی اکبر دلبری اظهار داشت: با احتساب کمک این روحانی، مردم شهرستان سبزوار مجموعا از ابتدای امسال حدود ۶ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در سبزوار گفت: یک روحانی نیکوکار این شهرستان سه میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف و کربلای معلی کمک کرد.

علی اکبر دلبری اظهار داشت: با احتساب کمک این روحانی، مردم شهرستان سبزوار مجموعا از ابتدای امسال حدود ۶ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.

وی افزود: بیشتر کمک‌های مردم این شهرستان برای توسعه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف و صحن حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی هزینه شده است.

وی ادامه داد: کمک‌های مردم سبزوار به منظور بازسازی عتبات عالیات در شرایطی افزایش یافته است که امسال نیز همچون سال گذشته بسیاری از برنامه‌های مذهبی ماه‌های محرم و صفر به علت شیوع ویروس کرونا با محدودیت برگزار شد.

رئیس ستاد سبزوار در امور بازسازی عتبات عالیات گفت: همچنین با کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران در طرح همدلی مومنانه، بسته های غذایی و بهداشتی بین محرومان و آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.