کد خبر : 8901
دیدگاه‌ها برای روند رو به افزایش مطالبات شهرداری سبزوار از مردم و ادارات بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 تیر 1394 - 17:44
-

روند رو به افزایش مطالبات شهرداری سبزوار از مردم و ادارات

سبزواریان: مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار گفت: ماهانه حدود ۶۰ میلیارد ریال به مطالبات شهرداری سبزوار از مردم و ادارات اضافه می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مرتضی احمدی با اعلام این مطلب، از مراحل نهایی جمع آوری و استخراج اطلاعات مورد نیاز کتاب سالنامه آماری سال ۹۳ خبر داد و افزود:

سبزواریان: مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار گفت: ماهانه حدود ۶۰ میلیارد ریال به مطالبات شهرداری سبزوار از مردم و ادارات اضافه می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مرتضی احمدی با اعلام این مطلب، از مراحل نهایی جمع آوری و استخراج اطلاعات مورد نیاز کتاب سالنامه آماری سال ۹۳ خبر داد و افزود: بر اساس آخرین محاسبات انجام شده کل بدهی مردم و ادارات به شهرداری سبزوار حدود ۴۴۲۰ میلیارد ریال می باشدکه در سال ۹۳ این مبلغ حدود۷۲۰ میلیارد ریال تخمین زده و مابقی آن مبلغی در حدود ۳۷۰۰ میلیارد ریال است که مربوط به سنوات ماقبل ۹۳ بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ۷۰ درصد این مطالبات از محل ساخت و سازهای غیر مجاز پیرامونی شهر و بدهی مردم از جرایم آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری می باشد که مالکین و ادارات به شهرداری پرداخت نکرده اند.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت های شورای اسلامی شهر و برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال جاری و به منظور برون رفت از این مانع و چالش اساسی در توسعه شهر سبزوار با برون سپاری وصول مطالبات به پیمانکار و استفاده و کمک از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین تشویق خوش حسابی مردم با برگزاری جشنواره شهر زندگی و نهایتا انجام ممیزی املاک امید است که بخشی از این مبالغ میلیاردی به حساب درآمدهای شهرداری واریز گردد.

مدیر طرح برنامه شهرداری سبزوار گفت: برنامه ریزی ایجاد بستر آموزشی شهروندی در خصوص حقوق شهروندی بصورت آموزش حضوری و مجازی انجام شده است تا مردم به اهمیت پرداخت هزینه های شهروندی و پرداخت حق الناس بیش از بیش تاکید داشته و در این خصوص ارتقاء فرهنگ اجتماعی را به همراه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.