کد خبر : 10017
دیدگاه‌ها برای روند عملیات اجرایی کمربند شمال شرق جلوتر از برنامه هاست بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 شهریور 1394 - 18:10
-

روند عملیات اجرایی کمربند شمال شرق جلوتر از برنامه هاست

سبزواریان: مدیر معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی کمربند شمال شرق سبزوار از برنامه زمانبندی جلوتر است و در آینده ای نزدیک عملیات جدول گذاری و آیلند آن فراخوان داده خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهردار سبزوار، احسان امامی افزود: طول مسیر کمربند شمال شرق ۳ هزار و ۷۰۰ متر با عرض

سبزواریان: مدیر معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار گفت: عملیات اجرایی کمربند شمال شرق سبزوار از برنامه زمانبندی جلوتر است و در آینده ای نزدیک عملیات جدول گذاری و آیلند آن فراخوان داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهردار سبزوار، احسان امامی افزود: طول مسیر کمربند شمال شرق ۳ هزار و ۷۰۰ متر با عرض ۶۰ متر است که عملیات اجرایی آن اوایل خردادماه سال جاری از سمت جاده قوچان تا تقاطع توحید شهر آغاز شده است.

وی اظهارداشت: با توجه به طرح تفصیلی و طرح جامع ۹۱، در ادامه عملیات کمربند شرق با هدف سهولت تردد و خدمات رسانی به مناطق توسعه یافته شمال شرق‏ جلوگیری از افزایش محدوده شهری و ساخت و سازهای بی رویه در سکونتگاه های غیررسمی این طرح بزرگ شهر، جزو برنامه های مصوب شورای اسلامی اولویت های اجرایی شهردار و معاونت معماری و شهرسازی قرار گرفت.

جانشین معاون معماری و شهرسازی شهرداری سبزوار اضافه کرد: در کمترین زمان ممکن طی هماهنگی های مستمر بین بخشی، تعامل و همفکری مناسب کارشناسان فنی نقشه پلان و خط پروژه اولیه کار به سازمان خدمات موتوری ابلاغ و بلافاصله کار اجرایی توسط مذکور شروع شد.

امامی بیان کرد: با توجه به ضوابط قانونی جهت طی مراحل طراحی، تصویب طرح توسط مشاور ذی صلاح ، ارائه روند اقدامات به شرکت مشاور صلاحیت دار واگذار شد و پلان اولیه و مسیر ثبت شده در زمان مقرر از سوی مشاور به شهرداری ابلاغ که در دستور کار اجرایی منظور شده است.

او ادامه داد: با توجه به توانایی های تیم های داخلی شهرداری سبزوار، نقشه های طرح با کمتر از ۸۰ درصد تغییر از آنچه که توسط واحد معماری و شهرسازی تهیه شده بود مورد تایید قرار گرفت.

امامی گفت: در حال حاضر با توجه به تلاش های زیاد آقایان استیری مدیر عامل سازمان خدمات موتوری و صائمی نسب معاون سابق معماری و شهرسازی روند پروژه جلوتر از برنامه زمانبندی است و در آینده ای نزدیک نسبت به فراخوان جهت جدول گذاری و آیلند آن اقدام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.