کد خبر : 29891
دیدگاه‌ها برای سارقان، مامور نیروی انتظامی سبزوار را زخمی کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1400 - 17:29
-

سارقان، مامور نیروی انتظامی سبزوار را زخمی کردند

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق، ‌منجر به زخمی شدن یک مامور نیروی انتظامی این شهرستان شد. سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: سحرگاه امروز گروه گشت کلانتری ۱۱ سبزوار در اجرای طرح مقابله با سرقت، برای دستگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی برای دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق، ‌منجر به زخمی شدن یک مامور نیروی انتظامی این شهرستان شد.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: سحرگاه امروز گروه گشت کلانتری ۱۱ سبزوار در اجرای طرح مقابله با سرقت، برای دستگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که از عاملان دزدی سیم و کابل‌های برق بودند، وارد عمل شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این عملیات ضربتی به متهمان دستور ایست دادند و با توجه به فرار متهمان، عملیات تعقیب و گریز با اجرای طرح مهار آغاز شد.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: متهمان با سرعت زیاد و به صورت خلاف جهت در معابر اصلی و کمربندی شهر متواری شده و با سلاح شکاری به سمت خودرو پلیس تیراندازی کردند.

سرهنگ بیات مختاری افزود: عملیات تعقیب و گریز ادامه یافت و متهمان در حاشیه شهر با رهاسازی خودرو به صورت پیاده پا به فرار گذاشتند.

وی ادامه داد: در این عملیات، سارقان به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند که یکی از کارکنان انتظامی مجروح شد و تیم تجسس کلانتری ۱۱ نیز به ضرب گلوله یکی از سارقان را زخمی و زمین گیر و متهم همدست او را دستگیر کرد.

سرهنگ بیات مختاری افزود: بررسی‌های اولیه نشان می داد، متهمان اهل یکی از استان‌های شمالی کشور هستند که تعداد زیادی ابزارآلات مخصوص سرقت سیم و کابل تیرهای برق و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از خودرو آنان کشف و پیجویی های تخصصی پلیس با هماهنگی دستگاه قضایی در این رابطه ادامه دارد.

وی گفت: مامور انتظامی مصدوم شده تحت درمان قرار گرفته و متهم زخمی شده نیز به مرکز درمانی انتقال یافته و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.