کد خبر : 1186
دیدگاه‌ها برای درخواست مساعدت از مدیر کل سازمان نوسازی توسعه و تکمیل مدارس کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1393 - 18:49
-

درخواست مساعدت از مدیر کل سازمان نوسازی توسعه و تکمیل مدارس کشور

سبزواریان.کام: معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از مدیر کل سازمان نوسازی توسعه و تکمیل مدارس کشور برای تکمیل مجتمع ورزشی دانش آموزی شهید چمران سبزوار درخواست مساعدت کرد. حسن محرابی در نامه ای با اشاره به پروژه ی هنرستان تربیت بدنی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی گفت: این هنرستان در دو

mehrabiسبزواریان.کام: معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از مدیر کل سازمان نوسازی توسعه و تکمیل مدارس کشور برای تکمیل مجتمع ورزشی دانش آموزی شهید چمران سبزوار درخواست مساعدت کرد.
حسن محرابی در نامه ای با اشاره به پروژه ی هنرستان تربیت بدنی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی گفت: این هنرستان در دو سال اخیر فاقد اعتبار بوده و دانش آموزان این رشته در شرایط نامطلوب از لحاظ فضای آموزشی مشغول به تحصیل می باشند.
وی ادامه داد: پروژه ی مجتمع ورزشی دانش آموزی شهید چمران از سال ۱۳۸۱ عملیات اجرایی پروژه آغاز و تا کنون با گذشت ۱۲ سال پیشرفت قابل توجهی نداشته است.
وی خاطر نشان کرد: پروژه سالن هندبال مجتمع با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با توجه به توانمندی شهرستان سبزوار در این رشته در کشور و آسیا به عنوان مهد هندبال ایران و کسب مقام نایب قهرمانی کشور توسط دانش آموزان سبزوار در سال جاری و در سال های اخیر فاقد اعتبار جهت تکمیل پروژه مذکور بوده است.
این مسؤول، پروژه ی استادیوم فوتبال و پیست دو ‌و ‌میدانی با ۵ درصد پیشرفت فیزیکی را یاد آور شد و گفت: قابلیت‌های ورزشی این شهرستان در کشور، از جمله مقام اول تیم هندبال سبزوار بانوان و آقایان در کشور، کسب سه دوره متوالی قهرمانی تیم کشتی سبزوار در لیگ کشور، کسب مقام اول والیبال نشسته سبزوار در مسابقات کشوری و آسیایی در سال ۹۲ و عناوین بسیار زیاد این شهرستان در سال های اخیر در استان خراسان و کشور بر کسی پوشیده نیست.
وی تصریح کرد: متاسفانه این شهرستان فاقد استادیوم فوتبال، پیست دو‌ و ‌میدانی و خوابگاه ورزشکاران می باشد.
وی ادامه داد: پروژه ی مجتمع ورزشی شهید چمران این شهرستان در سال های قبل از محل اعتبارات استانی برآورد هزینه انجام شده است.
معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در پایان برای تسریع روند تکمیل این پروژه خواستار این شد که در صورت امکان از محل اعتبارات ملی تخصیص اعتبار لازم در نظر گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.