کد خبر : 6537
دیدگاه‌ها برای سازمان پارک ها نشاط اجتماعی را به سبزوار می آورد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 16:56
-

سازمان پارک ها نشاط اجتماعی را به سبزوار می آورد

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از نورپردازی میادین و آیلندهای سطح شهر تا پایان اسفند ماه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: سبزوار با نور و گل به استقبال بهار می‌رود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی جانمایی باکس‌های گل در سطح شهر، زیباسازی میدان‌های

rorarayi-mayadin-01سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از نورپردازی میادین و آیلندهای سطح شهر تا پایان اسفند ماه امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: سبزوار با نور و گل به استقبال بهار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی جانمایی باکس‌های گل در سطح شهر، زیباسازی میدان‌های قدیمی شهر، اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب طرح نشاط اجتماعی در پارک‌های شهر، سیاه پوش نمودن میادین و آیلندها به مناسبت دهه دوم فاطمیه (س) و برگزاری مسابقات ورزشی در ایام نوروز در محله‌ها و پارک‌های مختلف سطح شهر سبزوار را از دیگر برنامه های این سازمان در این ایام یاد کرد.

بیدی آراستگی، شادابی محیط، طراوت و تازگی درختان، پر گل بودن بوته‌ها، عاری بودن سطح از علف‌های هرز و … را بخشی از شاخص‌های یک فضای سبز مناسب دانست و تصریح کرد: متاسفانه در دوران اخیر در کشور ما، گیاهان مورد بی مهری بسیار قرار گرفته‌اند.

وی بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم در مورد فضای سبز و آشنایی با خواص گیاهان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: اهمیت دادن به نقش فضای سبز در زندگی انسان‌ها و ایجاد علاقه بیشتر به درخت، گل و چمن در وجود هر کس امری بسیار مهم است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار افزود: هدف اصلی این سازمان در طراحی و قوام فضای سبز، دستیابی آثار اجتماعی و روانی آنها در هرچه نزدیک‌تر کردن انسان و طبیعت به یکدیگر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.