کد خبر : 31146
دیدگاه‌ها برای ساواته‌کاران سبزواری ۵ نشان جهانی گرفتند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 - 10:29
-

ساواته‌کاران سبزواری ۵ نشان جهانی گرفتند

رئیس هیئت ورزشهای رزمی سبزوار گفت: ورزشکاران سبزواری در کاپ آزاد جهانی ساواته که در کشور بلغارستان برگزار شد، موفق به کسب پنج نشان رنگارنگ شدند. ابوالفضل وحدتی افزود: مسابقات کاپ آزاد جهانی بلغارستان با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان شامل فرانسه، ایتالیا، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، صربستان، ایران و کامرون در رده‌های سنی نوجوانان،

رئیس هیئت ورزشهای رزمی سبزوار گفت: ورزشکاران سبزواری در کاپ آزاد جهانی ساواته که در کشور بلغارستان برگزار شد، موفق به کسب پنج نشان رنگارنگ شدند.

ابوالفضل وحدتی افزود: مسابقات کاپ آزاد جهانی بلغارستان با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان شامل فرانسه، ایتالیا، آذربایجان، ترکیه، ازبکستان، صربستان، ایران و کامرون در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و استایل‌های آسوت و کامبت به همراه مسابقه حرفه ای برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مسابقات که روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت برگزار شد، تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب ۱۷ نشان طلا، نقره و برنز شد که سهم ورزشکاران سبزواری از آن میان پنج نشان بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی سبزوار گفت: در رده سنی نوجوانان و جوانان امیرحسام وحدتی در وزن ۴۵ کیلوگرم نشان طلا و سجاد دارینی در وزن ۴۸ کیلوگرم نشان برنز کسب کرد و در رده بزرگسالان احسان فسنقری در ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب ۲ نشان نقره و بنیامین وحدتی در وزن ۶۵ کیلوگرم نشان نقره این مسابقات را به دست آورد.

ساوات یا بوکس فرانسوی، یک هنر رزمی فرانسوی است که در آن استفاده از ضربات دست، پا و سلاح‌های سرد آموخته می‌شود.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۴۵ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.