کد خبر : 8464
دیدگاه‌ها برای سبزوار به استقبال نیمه شعبان رفت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 خرداد 1394 - 17:29
-

سبزوار به استقبال نیمه شعبان رفت

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: این روزها سبزوار حال و هوای دیگری به خود گرفته و آماده برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: بر این اساس شهرداری و سازمان پارک های سبزوار با چراغانی و

سبزواریان: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: این روزها سبزوار حال و هوای دیگری به خود گرفته و آماده برگزاری جشن باشکوه نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: بر این اساس شهرداری و سازمان پارک های سبزوار با چراغانی و آذین بندی خیابان های شهر به استقبال نیمه شعبان رفته اند.

وی به اقدامات این سازمان برای شب ولادت سراسر نور منجی عالم بشریت اشاره کرد و گفت: نور پردازی و برگزاری جشن بزرگ خیابان قائم(عج)، نور پردازی و آذین بندی میادین فرمانداری، طبس، صاحب الزمان(عج)، ۲۲ بهمن و نصب المان حجمی منقش به نام مبارک یا مهدی(عج) از جمله برنامه های این سازمان در شب نیمه سعبان می باشد.

بیدی برپایی ایستگاه صلواتی در بلوار پاسداران با همکاری حوزه مقاومت بسیج ادارات بقیه ا..، همکاری در برگزاری نورافشانی پارک شهدای گمنام ، همکاری در نورپردازی خیابان الغدیر، همکاری در نور پردازی و آذین بندی مساجد ، تکایا و هیئات مذهبی و جانمایی گلدان در خیابان های قائم، بیهق و امامزادگان شعیب و یحیی(ع) را از دیگر اقدامات این سازمان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن میلاد حضرت مهدی(عج) بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.