کد خبر : 12235
دیدگاه‌ها برای سبزوار قهرمان هندبال نوجوانان ایران شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اسفند 1394 - 11:34
-

سبزوار قهرمان هندبال نوجوانان ایران شد

سبزواریان: مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور شنبه شب با قهرمانی تیم سبزوار در یزد پایان یافت. به گزارش ایرنا مرحله پایانی مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور بزرگداشت شهید کریمی با حضور ۱۵ تیم به مدت یک هفته به میزبانی یزد در سالن شاهدیه برگزار شد. در فینال این مسابقات تیم هندبال سبزوار با شکست ٢٩

handball01سبزواریان: مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور شنبه شب با قهرمانی تیم سبزوار در یزد پایان یافت.

به گزارش ایرنا مرحله پایانی مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور بزرگداشت شهید کریمی با حضور ۱۵ تیم به مدت یک هفته به میزبانی یزد در سالن شاهدیه برگزار شد.

در فینال این مسابقات تیم هندبال سبزوار با شکست ٢٩ بر ٢١ تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان عنوان قهرمانی را بدست آورد .

همچنین در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان توانست با شکست ۳۹ بر ۲۴ پیشگامان کویر یزد در جایگاه سوم قرار گیرد.

این مسابقات زیر نظر فدراسیون هندبال در قالب چهار گروه با حضور تیم های هیات قزوین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، هیات تبریز، برق جدید فارس ، ثامن الحجج (ع) سبزوار، شهرداری خمینی شهر، شهید نصراللهی کرمان، آکادمی برازجان ، هیات قم، قصر نشاط بهبهان، قنات زارچ، هیات سنندج ، فرازبام دهدشت، هیات بابل، پیشگامان کویر یزد برگزار شد.

فدراسیون هندبال استانهای کشور را در راستای توجه به رده های سنی پایه به هشت منطقه تقسیم بندی کرده است و رقابت های نونهالان، نوجوانان و جوانان ابتدا در مناطق هشت گانه برگزار می شود و تیم های قهرمان و نایب قهرمان هر منطقه به مرحله نهایی صعود می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.