کد خبر : 24970
دیدگاه‌ها برای سرانه پرستار به تخت بیمارستانی در سبزوار از میانگین کشوری بالاتر است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 13:18
-

سرانه پرستار به تخت بیمارستانی در سبزوار از میانگین کشوری بالاتر است

ایرنا سرانه پرستار به تخت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۱.۴ است که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بازدید از بیمارستان تخصصی و  فوق تخصصی حشمتیه سبزوار افزود: سرانه پرستار برای هر تخت بیمارستانی در کشور حدود یک دهم پرستار است. دکتر علیرضا مسلم افزود: هم‌اینک ۹۵۰

ایرنا

سرانه پرستار به تخت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۱.۴ است که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در بازدید از بیمارستان تخصصی و  فوق تخصصی حشمتیه سبزوار افزود: سرانه پرستار برای هر تخت بیمارستانی در کشور حدود یک دهم پرستار است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: هم‌اینک ۹۵۰ پرستار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شامل چهار بیمارستان این شهر و دو بیمارستان جوین و جغتای مشغول به فعالیت هستند و کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تخت‌های بستری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در طرح تحول سلامت ۲۵ درصد افزایش یافته است ادامه داد: ۸۵۰ تخت بیمارستانی در ۶ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی این دانشگاه به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیمارستان‌های این شهرستان در بخش‌های تخصصی آنژیوگرافی، جراحی قلب باز، اسکن هسته‌ای، رادیوتراپی، شیمی درمانی، نازایی و بازتوانی قلب یکی از قطب‌های درمانی شرق کشور به شمار می‌روند.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت ساکن در شهرستان‌های سبزوار، جوین و جغتای در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.