کد خبر : 21612
دیدگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت سبزوار دو برابر افزایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 11:08
-

سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت سبزوار دو برابر افزایش یافت

ایرنا طی چهار ماه نخست امسال ۸۱۴ میلیارد ریال برای جواز تأسیس صنعتی در شهرستان سبزوار سرمایه‌گذاری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر رشد داشته است. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهرستان با بیان این مطلب افزود: این

ایرنا

طی چهار ماه نخست امسال ۸۱۴ میلیارد ریال برای جواز تأسیس صنعتی در شهرستان سبزوار سرمایه‌گذاری شده که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال دو برابر رشد داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار روز چهارشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی این شهرستان با بیان این مطلب افزود: این سرمایه‌گذاری برای ۳۸ جواز تأسیس صنعتی و با پیش‌بینی اشتغال ۶۵۳ نفر در این شهرستان انجام شده است.

علی امیدبخش افزود: همچنین در این مدت سه فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۵ نفر در این شهرستان صادر شده است.

وی ادامه داد: در بخش معدن  نیز  چهار پروانه بهره‌برداری معدن در زمینه بهره‌برداری و استخراج کانی‌های معدنی و کرومیت طی چهار ماه گذشته تاکنون در شهرستان سبزوار صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: همچنین مرحله ساخت کارخانه فروسیلیکومنگنز شهرستان سبزوار با تولید روزانه ۸۰ تن و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری یک شرکت چینی در مراحل پایانی قرار دارد.

امیدبخش با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه زیرساخت‌های کشور افزود: خبرنگاران با بیان واقعیت‌ها و پرهیز از سیاه نمایی در جذب سرمایه‌گذاران مؤثر هستند و خبرگزاری ایرنا در سبزوار با معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در این زمینه اثرگذار بوده است.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.