کد خبر : 11782
دیدگاه‌ها برای سقوط جوان سبزواری در چاه ۲۰ متری بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 - 12:08
-

سقوط جوان سبزواری در چاه ۲۰ متری

سبزواریان: معاون فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: یک جوان ۳۰ ساله سبزواری در چاه ۲۰ متری سقوط کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: ساعت یک بامداد امروز یک مورد سقوط در چاه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی در حوالی جاده اسفراین- جنب کوره آجر سفالی اطلاع

soghot-tunel01سبزواریان: معاون فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: یک جوان ۳۰ ساله سبزواری در چاه ۲۰ متری سقوط کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: ساعت یک بامداد امروز یک مورد سقوط در چاه به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی در حوالی جاده اسفراین- جنب کوره آجر سفالی اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم های امداد و نجات سازمان در محل حضور یافتند.

او با اشاره به علت حادثه اظهار کرد: چند جوان در حال شب گردی بودند که یکی از آنها به دلایل نامعلومی به داخل چاه سقوط می کند و دوستانش ابتدا تلاش می کنند تا او را از درون چاه نجات دهند اما زمانی که تلاش هایشان به درهای بسته می خورد و به نتیجه ای نمی رسد، از آتش نشانی درخواست کمک می کنند.

معصومی بیان کرد: تیم ۴ نفره نجات سازمان به همراه نیروی انتظامی و اورژانس به محل حادثه اعزام شدند تا فرد مصدوم را از درون چاه بیرون بیاورند.

معاون فنی و عملیات آتش نشانی شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر و عدم عبور خودروهای نجات امدادرسانی به این حادثه حدود یک ساعت و نیم طول کشید.

وی گفت: مصدوم پس از نجات از درون چاه برای درمان مداوا به یکی از بیمارستان های سبزوار منتقل یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.