کد خبر : 25390
دیدگاه‌ها برای سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب و شستشوی خطوط انتقال و مخزن آب در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 19:11
-

سم‌پاشی منهول‌های فاضلاب و شستشوی خطوط انتقال و مخزن آب در سبزوار

پایگاه خبری تحلیلی آب و فاضلاب کشور رئیس اداره بهره‌برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار از سم‌پاشی ۱۸ هزار و ۳۶۷ منهول در ۱۰ ماهه سال جاری در این شهر خبر داد. سید علی شایقی گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۵۵ مورد بازرسی ادواری آدم روها، ۱۰۸ مورد هم‌سطح سازی دریچه‌ها،

پایگاه خبری تحلیلی آب و فاضلاب کشور

رئیس اداره بهره‌برداری فاضلاب شرکت آب و فاضلاب سبزوار از سم‌پاشی ۱۸ هزار و ۳۶۷ منهول در ۱۰ ماهه سال جاری در این شهر خبر داد.

سید علی شایقی گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و ۵۵ مورد بازرسی ادواری آدم روها، ۱۰۸ مورد هم‌سطح سازی دریچه‌ها، ۷۲ مورد مرئی کردن دریچه و ۶۱ مورد تعویض دریچه انجام شده است.

وی ادامه داد: شستشوی بیش از ۴۴۲ کیلومتر  شبکه فاضلاب و رفع ۶۸۴ مورد  اتفاق  از دیگر اقدامات این حوزه می‌باشد. وی جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب را ۲۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر و همچنین آدم‌روهای در حال بهره‌برداری را هشت هزار و ۹۴ عدد اعلام کرد.

کارشناس مسئول تولید و آب‌رسانی شرکت آب و فاضلاب سبزوار نیز از استحصال ۱۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۲۸۹ مترمکعب آب شرب در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

علی‌اصغر ملوندی گفت: این میزان آب شرب از ۳۶ حلقه چاه مناطق بفره، کلوت و کسکن برداشت شده است. به گفته وی  در ۱۰ ماهه سال جاری نیز بیش از ۴۱ هزار مترمکعب خطوط انتقال و جمع‌آوری و مخازن آب  در شرکت آب و فاضلاب سبزوار شستشو شده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.