دیدگاه‌ها برای شبکه‌ای برای همه ما بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 10:37
-

شبکه‌ای برای همه ما

ین روزها یکی از رؤیاها در دیار سربداران به تحقق پیوسته و خوشبختانه تحقق آن، ادامه‌دار هم شده است …

این روزها یکی از رؤیاها در دیار سربداران به تحقق پیوسته و خوشبختانه تحقق آن، ادامه‌دار هم شده است. برای سال‌ها آرزوی نخبگان، هنرمندان، مدیران و بسیاری از اقشار این دیار، داشتن یک شبکه رادیوی یا تلویزیونی مختص سبزوار بوده است.

خوشبختانه با کنار هم نشستن چندین قطعه از پازلی بزرگ، این آرزو به تحقق رسید و «شبکه تلوبیونی سربداران» مدتی است مجوز گرفته و مشغول فعالیت است. هرچند این شبکه در بستر اینترنتی منتشر می‌شود اما نظارت و مجوز آن با صداوسیماست و گامی عملی در مسیر آینده‌ای است که شبکه تلویزیونی دیار سربداران نیز فرصت بروز و ظهور یابد.

در مورد آینده، هرچند نمی‌توانیم به صورت قطعی اظهار نظر کنیم اما بعید نیست که با گسترش و پیشرفت شبکه‌های اینترنتی و فراگیری دستگاه‌های تلویزیون هوشمند که به نت متصل می‌شوند، در سال‌های آینده شبکه‌های تلویزیون اینترنتی جایگزین شبکه‌های معمولی شوند. همین الآن بسیاری از شبکه‌های موجود، در بسترهای دیجیتال فعال‌اند و نسل شبکه‌های آنالوگ تغییر کرده است، پس عجیب نیست که نسل فعلی نیز تغییر کند.

مهم‌تر از تأسیس و دریافت مجوز شبکه، تداوم کار آن است. خوشبختانه در این هفته‌ها گروه سازنده این شبکه توانسته‌اند با دست خالی و بدون بودجه و پول، برنامه‌های روزانه شبکه را تأمین کنند. برنامه شب یلدای این شبکه نیز با حضور هنرمندان شناخته شده مانند مصطفی آزاد و سجاد اکبری، مخاطب گسترده‌ای پیدا کرد.

شبکه سربداران، یک بستر و زمینه فرهنگی، هنری، اجتماعی و سرمایه‌ای مهم برای کل منطقه و ۶ شهرستان دیار سربداران است. این شبکه متعلق به دسته و گروه خاصی نیست و در حال حاضر چون درآمد و اقتصاد در آن نقشی ندارد، خوشبختانه برای حضور و نقش‌آفرینی در آن هم هیچ دعوا و جنجالی شکل نگرفته است. تمام گروه‌های سازنده محتوا می‌توانند و توانسته‌اند با این شبکه همکاری کنند.

بی‌تردید حفظ این بنیاد بسیار مهم و البته تداوم این کار سخت، در گرو همکاری تمام نهادها و ادارات و نیز حضور و فعالیت همه گروه‌های مردمی است. امید که در آینده این شبکه را توسعه‌یافته و دارای گستره مخاطب قدرتمندی ببینیم.

https://telewebion.com/live/sarbedaran
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.