کد خبر : 7817
دیدگاه‌ها برای شرکت برق سبزوار به ۱۶۳ هزار مشترک خدمت‌رسانی می‌کند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 22:38
-

شرکت برق سبزوار به ۱۶۳ هزار مشترک خدمت‌رسانی می‌کند

سبزواریان: رئیس اداره برق سبزوار با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶۳ هزار مشترک برق در شهرستان از نعمت این انرژی بهره‌مند هستند، گفت: با تلاش صورت گرفته تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار سبزوار نیز از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند. هادی انبیایی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه این تجهیزات برای نخستین‌بار

namayeshgah-setad-bohran-barqسبزواریان: رئیس اداره برق سبزوار با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶۳ هزار مشترک برق در شهرستان از نعمت این انرژی بهره‌مند هستند، گفت: با تلاش صورت گرفته تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار سبزوار نیز از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

هادی انبیایی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه این تجهیزات برای نخستین‌بار به استان خراسان رضوی اختصاص داده شده است، اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر سبزوار این تجهیزات مدیریت بحران به سبزوار داده شد.

وی با بیان اینکه این امکانات شامل یک دستگاه پست سیار ۵۰۰ کیلو ولت و یک دستگاه مولد اضطراری دیزلی و یک دستگاه ترانسفور سیار برق است، تصریح کرد: این تجهیزات در زمان اضطراری و بحران در راستای تامین برق بخش‌های مختلف شهر به ویژه پناهگاه‌ها، بیمارستان‌ها و ادارات امنیتی و پادگان‌های نظامی کارگیری می‌شوند.

رئیس اداره برق سبزوار اضافه کرد: این مولدهای دیزلی برق ظرفیت تامین برق بیش از ۶۰۰ خانوار در هنگام بحران را دارد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه خیابانی تجهیزات برق در شهرستان نیز اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف نشان دادن دستاوردها، تجهیزات و امکانات اداره برق سبزوار برگزار شده است.

انبیایی با بیان اینکه در این نمایشگاه نیز بخش زیادی از تجهیزات مدیریت بحران این شهرستان به نمایش عمومی درآمده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کانکس مدیریت بحران برق شهرستان، ترانسفور، تابلوهای توزیع برق، کلیدهای جداساز، ترانس تکفاز برق ریگلوزر و … به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره برق سبزوار با اشاره به متمایز بودن کانکس مدیریت بحران شهرستان نسبت به دیگر تجهیزات این اداره یادآور شد: این کانکس در سطح استان نمونه است و قابلیت حمل تجهیزات و تیم مدیریت بحران را به نقاط مختلف کشور دارد.

انبیایی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۶۳ هزار مشترک برق در سبزوار از نعمت این انرژی بهره‌مند هستند، عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار سبزوار نیز از نعمت برق بهره‌مند شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.